کد خبر : 47036
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای هراز و سوادکوه

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور عملیات کارگاهی در حد فاصل سوادکوه تا دوآب به طول ۴۰ کیلومتر، از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه محدودیت ترافکی در محور فیروزکوه به اجرا در خواهد آمد. وی تصریح کرد: به

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور عملیات کارگاهی در حد فاصل سوادکوه تا دوآب به طول ۴۰ کیلومتر، از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه محدودیت ترافکی در محور فیروزکوه به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور طی این مدت در محور سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعد از ظهر روز شنبه و ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر روز چهارشنبه به استثنای ایام تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور هراز نیز خبر داد و گفت: به منظور انجام عملیات کارگاهی محدودیت های تردد در این محور نیز به اجرا در خواهد آمد.

قدمی خاطرنشان کرد: به همین منظور در حد فاصل ۵۰ تا ۵۱ کیلومتر از این محور از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعد از ظهر و در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر هرهفته به جز ایام تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محدوده اجرای عملیات در زمان‌های یاد شده مسدود خواهد بود گفت: تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط از کنار گذرهای احداثی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد تونل شماره یک در گردنه امام زاده هاشم محور هراز خبر داد و اظهار کرد: به منظور عملیات بازسازی و بازگشایی مسیر آب کانال های دوطرف تونل شماره یک این محور در محدوده کیلومتر ۱۰۳ تا ۱۰۴ از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه همه روزه به صورت ۲۴ ساعته به غیر از ایامی که شرایط جوی هوا نامناسب باشد و تعطیلات چند روزه و روزهای قبل و بعد از تعطیلات مسدود خواهد بود.

قدمی در پایان با اشاره به اینکه تردد در این محدوده طی این مدت از محور قدیم هراز در محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد، از رانندگان، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.