تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

کارخانه فولادسازی گروه ملی فولاد راه‌اندازی می‌شود

کارخانه فولادسازی گروه ملی فولاد راه‌اندازی می‌شود

کارخانه فولادسازی گروه ملی فولاد راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: عملیات راه‌اندازی مجدد کارخانه فولادسازی گروه ملی که دو سال از توقف آن می‌گذرد اکنون به مرحله پایانی رسیده و از اواسط تیرماه آغاز به‌کار می‌کند.

عبدالکریم پهلوانی در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز، با بیان اینکه عملیات راه‌اندازی مجدد کارخانه فولادسازی گروه ملی به‌ روزهای پایانی خود نزدیک شده است اظهار داشت: با گذشت دو سال از توقف کارخانه فولادسازی انجام تعمیرات اساسی از اردیبشت‌ماه آغاز شد که اکنون به مرحله پایانی رسیده و از اواسط تیرماه فعالیت این کارخانه شروع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بازسازی واحد آب‌رسانی و کولینگ تاور کارخانه هستیم و پس‌ از آن برای پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی نهایی آماده می‌شویم.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تصریح کرد: کارکنان متخصص و باغیرت گروه ملی براساس برنامه تنظیمی برای سال ۹۸ با کمترین هزینه به شعار رونق تولید رهبری لبیک گفتند و در سه ماه خط تولید کلاف را فعال و به‌زودی نیز کارخانه فولادسازی را راه‌اندازی می‌کنند.

پهلوانی ادامه داد: پس از راه‌اندازی این کارخانه، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران آماده می‌شود تا با ورود به عرصه رقابت، سهم بازار گروه ملی را پس از سال‌ها پس بگیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: مسئولان با رفع موانع، تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش که پاشنه آشیل گروه ملی است خط مقدم تولید را تغذیه کرده و ما را تنها نگذارند.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تقدیر از حسن نیت و حمایت‌های مدیریت بانک ملی ایران و استاندار خوزستان، گفت: مشکلات گروه ملی اگر چه بسیار است اما اطمینان داریم با برنامه‌ریزی و تمرکز مدیریتی، تحلیل، اولویت‌بندی و تدبیر واقعی مسائل و شرایط، به‌شرط حمایت جدی و سرعت عمل مسئولان ذی‌ربط می‌توان بسیاری از این مشکلات را پشت سر گذاشت و پس از سال‌ها با همت مدیران و کارکنان سخت‌کوش نقش پررنگی در صنعت فولاد و فضای کسب‌ و کار ایفا کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.