کد خبر : 52585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۱

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان:

میزان حق الزحمه کارشناسان دادگستری نیازمند بازنگری است

میزان حق الزحمه کارشناسان دادگستری نیازمند بازنگری است
میزان حق الزحمه کارشناسان دادگستری نیازمند بازنگری است
عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان گفت: در حالی که از آخرین تعرفه حق الزحمه کارشناسان رسمی دادگستری بیش از ۲ سال می گذرد لذا ضروری است که در میزان این حق الزحمه بازنگری صورت گیرد و تعرفه کارشناسی منطقی شود.
امید فراز گفت: بالا رفتن هزینه های زندگی و شرایط اقتصادی جامعه به گونه ای است که لازم است در افزایش حق الزحمه کارشناسی بازنگری صورت گیرد و تعرفه دستمزد کارشناسان دادگستری متناسب با شرایط روز جامعه باشد.
وی افزود: میزان حقوق و دستمزد طی ماهها و یک سال اخیر در بخش های مختلف با افزایش روبرو بوده است ولی این افزایش تعرفه هنوز برای کارشناسان رسمی دادگستری ابلاغ نشده است لذا یکی از انتظارات مهم کارشناسان دادگستری این است که تعرفه دستمزد کارشناسی متناسب با هزینه ها و شرایط اقتصادی موجود باشد که این موضوع به بهبود کیفیت خدمات کارشناسی و رضایت کارشناسان رسمی دادگستری کمک می کند.
عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان با اشاره به نقش و جایگاه مهم كارشناس دادگستری در پرونده های مختلف گفت: تعیین تعرفه منطقی حق الزحمه کارشناسان دادگستری موجب می شود بیشتر به جایگاه و منزلت کارشناس دادگستری توجه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.