کد خبر : 48297
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

نگاهمان به سربازان وظیفه متعهدانه و مسئولانه باشد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در دیدار با سردار “مهدیان نسب “فرمانده انتظامی لرستان و دیگر مسئولان این فرماندهی در سالن جلسات ستاد استان به نقش و جایگاه سرباز اشاره کرد و افزود: سرباز با داشتن نیرو و روحیه جوانی از لحاظ این که نیروی کار و

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در دیدار با سردار “مهدیان نسب “فرمانده انتظامی لرستان و دیگر مسئولان این فرماندهی در سالن جلسات ستاد استان به نقش و جایگاه سرباز اشاره کرد و افزود: سرباز با داشتن نیرو و روحیه جوانی از لحاظ این که نیروی کار و تولید کشور محسوب می‌شود و هم به دلیل تلاش بی وفقه در راستای ارتقا امنیت و آرامش جامعه، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی اقتدار جمهوری اسلامی را مدیون شهدا و جانفشانی‌های آنان دانست و با بیان اینکه نیروی انتظامی با تقدیم سربازان شهید به جامعه اسلامی موجب عزت و افتخارشده است، بیان کرد: این سربازان هستند که با خدمت در کنار کارکنان در زمره مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی در تمام عرصه‌ها حماسه ساز هستند، عنوان کرد: هرجا توفیقی نصیب کشور شده جوانان نقش پررنگی داشته‌اند.

کمالی اظهار کرد: دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن را سربازان ولایت برعهده دارند و در این راه عزیزان زیادی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشته‌اند.

وی با تاکید براینکه باید نگاهمان به سربازان وظیفه متعهدانه و مسئولانه و در راستای ارتقا پیشرفت آنان باشد، یادآور شد: بایستی از ظرفیت و استعداد سربازان در راستای اعتلای کشور بهره برد.

کمالی ورود فرماندهان در حوزه سربازان را باعث رفع مشکلات سربازی خواند و گفت: بازدیدهای صورت گرفته در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجه و اهمیت ایشان در خصوص سربازان است چرا که تدابیر معظم له برای ما لازم الاجرا و لازم الاطاعه است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.