تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

امیرحسین برهمند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز:

عملکرد مسئولین استان در خصوص مترو قابل قبول نیست/ وزیر نفت باید به شهرهای نفتی برای عدم پرداخت عوارض آلایندگی پاسخ بدهد/ مشکل آبهای سطحی قابل حل است اگر شانه از مسئولیت خالی نکنیم

عملکرد مسئولین استان در خصوص مترو قابل قبول نیست/ وزیر نفت باید به شهرهای نفتی برای عدم پرداخت عوارض آلایندگی پاسخ بدهد/ مشکل آبهای سطحی قابل حل است اگر شانه از مسئولیت خالی نکنیم

امیرحسین برهمند یکی از جوانان دهه شصتی کارزار انتخابات از حوزه اهواز است، با او آخرای شب است که هم کلام می شوم در ستاد کنار ساختمان قرمز رنگ شورای شهر اهواز.

آفتاب کارون:

امیرحسین برهمند یکی از جوانان دهه شصتی کارزار انتخابات از حوزه اهواز است، با او آخرای شب است که هم کلام می شوم در ستاد کنار ساختمان قرمز رنگ شورای شهر اهواز.
مصمم به خدمت است، حرفهایش نشان از این می دهد که برنامه دارد، می خواهد کار کند و نگذارد حقی از مردم کلانشهر اهواز ضایع شود.
او با اشاره به وضعیت نابسامان مترو اهواز می گوید: تصمیم گیری برای مترو زیرزمینی در اهواز یک تصمیم اشتباه و نابجا بود و قطعا در آینده نزدیک مردم شاهد راه افتادن مترو در اهواز نخواهند بود، زیرا ما هم با تحریم ها روبه رو هستیم و هم با عملکرد ضعیف مسئولین استان روبه رو بوده ایم و هم هزینه های به نتیجه رسیدن مترو آن قدری هست که شهرداری نتواند از عهده آن برآید، اما بی شک برای تعیین تکلیف مترو مسئولین را به چالش خواهم کشاند و باید به مردم پاسخ بدهند که چرا مترو در اهواز با این وضعیت روبه رو است و کی قرار است حداقل خط اول و فاز اول به نتیجه برسد.
در کل مترو باید در شورای ششم تعیین تکلیف شود اینکه قرار است چه شرکتی و چه زمانی و با چه بودجه ای آن را به نتیجه برساند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با نقد کردن نمایندگان مجلس در خصوص عدم توانایی برای دریافت عوارض آلایندگی گفت: من مشکل عدم دریافت عوارض آلایندگی را از سوی نمایندگان می دانم و نه وزیر.
وقتی وزیر نفت طرح ۲۸ مخزن را با قراردادی ۲۰ ساله امضاء کرد و در آن ذکر شده تا ۲۰ سال آینده حتی اگر یک نیرو از مردم جنوب را به کار نگرفت کسی حق اعتراض ندارد و در آن لحظه نمایندگان و مسئولین ما در خواب تشریف داشتند و اعتراضی نکردند، عملا مناطق نفتخیز جنوب به یک سازمان متروکه تبدیل شد و دیگر قدرت تصمیم گیری برای آن نگذاشت چه انتظاری می توانیم در خصوص دریافت عوارض آلایندگی داشته باشیم.
ما باید یکدست شویم، تمام شهرهای نفتی ما باید کنار هم باشند، چه نمایندگان مجلس و چه نماینده های شورای شهر و چه نمایندگان خبرگان و استاندار و مسئولین، همه با هم مطالبات عوارض آلایندگی را پیگیری کنیم و مسئولین وزارتخانه را به چالش بکشیم.
من این قول را به مردم می دهم اگر به ساختمان قرمز رنگ شورای شهر اهواز راه یافتم مسئولین و نمایندگان را به چالش بکشانم، حداقل با تلاش هایم سعی می کنم وزیر نفت را به مجلس بیاورم و به مردم شهر اهواز و خوزستان و شهرهای جنوبی پاسخگو باشد که چرا در پرداخت عوارض آلایندگی کوتاهی کرده اند و حق مردم استان را نداده اند.
امیرحسین برهمند در بخش دیگری از صحبت های خود به معضل آبهای سطحی در اهواز اشاره کرد و گفت: تقریبا بیشتر کشورها با این معضل روبه رو بوده اند و یا هستند و برای آن چاره اندیشی کرده اند، اما مهمترین معضل اهواز در زمینه دفع آبهای سطحی مسطح بودن آن است و قطعا حل مشکل آبهای سطحی در کوتاه مدت امکان پذیر نیست، اما ما با برنامه برای این موضوع آمده ایم و با کارشناسان و نخبگان دانشگاهی بسیار صحبت کرده ام و راهکارهای مختلف را رصد کرده ایم و مورد بررسی قرار داده ایم و از این توان برخوردار هستیم تا در کوتاه مدت بخشی از این معضل را برطرف کنیم و تقریبا با کپی برداری از منطقه نیوساید که طی ۸۰ سال حتی یک بار هم با آبگرفتگی روبه رو نبوده مشکل آبهای سطحی را مرتفع نمائیم.
ما باید استارت رفع مشکل فاضلاب و آبهای سطحی را در اهواز بزنیم، زیرا آیندگان شهری مدرن، توسعه یافته و بدون مشکل از ما طلب می کنند و اگر نتوانیم این معضلات را مرتفع کنیم قطعا مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.