تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

نماینده اهواز:پروژه تغلیظ ویناس تلفیق علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان است

نماینده اهواز:پروژه تغلیظ ویناس تلفیق علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان است

این شرکت اقدامات موثری در حوزه محیط‌ زیست برداشته و باید در زمینه برداشت سبز نیز گام‌های موثری بردارد. 

آفتاب کارون:

تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

717328_609 (1)

این شرکت اقدامات موثری در حوزه محیط‌ زیست برداشته و باید در زمینه برداشت سبز نیز گام‌های موثری بردارد. 

 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، پروژه تغلیظ ویناس نیشکر را طرحی دانش‌بنیان دانست که اجرای این طرح با پیگیری و همت دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و سایر مدیران این صنعت به بهره‌برداری رسید است و در این پروژه تلفیق موثر علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان اتفاق افتاده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مجتبی یوسفی نماینده محترم مردم اهواز، کارون ،حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بزرگترین طرح تغلیظ ویناس کشور که سه‌شنبه (۱۷ خردادماه) با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست، مدیرعامل توسعه نیشکر و جمعی از مدیران استان در شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت اقدامات موثری در حوزه محیط‌زیست به سرانجام رسانده و باید با همفکری و همدلی در زمینه برداشت سبز نیشکر نیز گام‌های موثری بردارد.

ایجاد اشتغال ۲۳ هزار نفری در صنعت نیشکر

وی به اشتغال ایجاد شده در صنعت نیشکر اشاره کرد و افزود: شرکت توسعه نیشکر برای ۲۳ هزار نفر از فرزندان این استان و مناطق پیرامونی اشتغال ایجاد کرده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در سه سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برداشت شد که یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این رقم برای تثبیت کانون‌های گرد و غبار به خوزستان اختصاص یافت؛ اگر کار در این زمینه انجام شده چرا هنوز شاهد وقوع پدیده ریزگردها هستیم؟

وی افزود: با توجه به اینکه عمدتا منشا این گرد و غبار خارج از کشور است باید در دیپلماسی منطقه‌ای کار شود که در این راستا کارگروهی تشکیل و چندین جلسه گرفته شده و قرار بر این است که مشکلات برطرف شوند.

یوسفی گفت: دیدیم که با سوء مدیریت و بخشی‌نگری چه بلایی در شرق کشور ایجاد شد و بومی‌ها از منطقه خارج شدند و اکنون باید هزاران میلیارد تومان برای امنیت پایدار مرز هزینه کنیم و اگر این گونه پیش برویم در غرب کشور نیز این اتفاق رخ می‌دهد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان تابلوی همه بحران‌ها شده است و هر ماه یک موضوعی داریم بنابراین باید کارها تسریع داده شوند تا این مشکلات کاهش یابند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.