کد خبر : 48644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است

باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با بیان این‌که بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها همچنان نامتعارف است، گفت: باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم.

به گزارش ایسنا ، یدالله مهرعلیزاده در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی خوزستان که در اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان اظهار کرد: برخی افراد دارای حکم، قرارگاه اقتصادی را جدی نگرفته‌اند و در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند که اگر این روند ادامه پیدا کند، احکام افراد عضو قرارگاه لغو و افراد دیگری جایگزین می‌شوند.

مهرعلیزاده، به موضوع بازار و قیمت‌های نامتعارف آن در برخی خدمات اشاره کرد و افزود: بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است و در این باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان به مساله گرانی بیش از حد بلیت‌های هواپیما اشاره کرد و گفت: تخلف ایرلاین‌ها در افزایش بها بلیت‌ها محرز و بازرسی سازمان هواپیمایی نیز متخلف است و باید هرچه سریعتر به این موضوع ورود و مساله پیگیری شود.

وی با بیان این‌که چارتر کردن و شناورسازی نامتعارف قیمت‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به مساله قیمت بلیت پروازها ورود کند زیرا مردم در این زمینه متضرر شده و ناراضی هستند و بازرسی‌ها باید بیش از پیش انجام شود.

به گزارش ایسنا، قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان به استناد مصوبات جلسه شورای تامین استان خوزستان و برای پیگیری امور تنظیم بازار استان و رصد نیازهای مردم استان، تشکیل شده و مسئولیت آن به عهده حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان است. این قرارگاه با اهدافی جهت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و علمی تشکیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.