تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز ملی خلیج فارس

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز ملی خلیج فارس

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس را گرامی داشت.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مهندس علی زارعی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، بمناسبت روز ملی خلیج همیشگی فارس پیامی صادر کرد . متن پیام به‌شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«خلیج همیشه فارس» امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است، تمدنی که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر بنیان نهاده شده تا آب‌های نیلگون این شاهراه راهبردی، انکارناپذیر ترین سند پیشینه ملت بزرگ و متمدن ایران در جهان باشد.
خطه اروند نیز در مجاورت کرانه‌های این مرز نیلگون، متأثر از فرهنگ عمیق و اصیل برخاسته از همجواری با این تاریخچه پهناور است و اشتراکات فرهنگی بسیاری از داد و ستد و تجارت تا عرصه‌های متنوع هنر، از معماری ایرانی- اسلامی تا موسیقی و حیطه گردشگری را به این سرزمین، ضمیمه کرده است.
اینجانب، به نمایندگی از مردمان این خطه، مدیران، مسئولان و آحاد و اقشار منطقه آزاد اروند، «روز ملی خلیج فارس» روز افتخار و اقتدار ایرانیان را تبریک عرض می‌نمایم.
امید که گزاره‌ها و رخدادهایی که به‌واسطه وجود این آبراه جهانی موجب همدلی و هم‌افزایی میان کشورمان و ملت‌های منطقه است، در بهبود و ارتقای روابط پویا و تبادل فرهنگ و تاریخچه ملل منطقه، کارگر باشد.

«علی زارعی»
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.