کد خبر : 46891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

سهم ۳۰ درصدی موتورسیکلت سواران در شکل‌گیری تصادفات رانندگی

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه مراسم هشتمین دوره مسابقات مورتوسواری سرعت که به مناسبت هفته ناجا در پیست موتورسواری ورزشگاه آزادی برگزار شد،‌ اظهارکرد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی تمام کاربران ترافیکی نقش موثری در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد. وی با

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه مراسم هشتمین دوره مسابقات مورتوسواری سرعت که به مناسبت هفته ناجا در پیست موتورسواری ورزشگاه آزادی برگزار شد،‌ اظهارکرد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی تمام کاربران ترافیکی نقش موثری در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

وی با اشاره به آمار ۱۱ میلیون و ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت در کشور، خاطرنشان کرد: این سهم از موتورسیکلت ‌سواران، سهم قابل توجهی نیز در حوادث ترافیکی دارند به طوری که ۳۰ درصد از علل شکل‌گیری تصادفات رانندگی در شش ماهه امسال مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است.

سردار مهری با بیان اینکه ۲۵ درصد جان باختگان حوادث ترافیکی امسال موتورسیکلت سوار بودند،‌ گفت: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته تعداد جان باختگان موتورسیکلت‌ها نیز افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه افزایش مهارت موتورسیکلت سواران تاثیر زیادی در کاهش تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران دارد، گفت: ارتقای فرهنگ ترافیک و نحوه استفاده از موتورسیکلت از جمله اهداف پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا است.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را هیجان در پیست و قانون‌مداری در خیابان‌ها و معابر عنوان کرد و گفت: موتورسیکلت سواران باید در خیابان‌ها و معابر از انجام حرکات نمایشی خودداری کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.