تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت تاسیس ملی حفاری

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت تاسیس ملی حفاری

 پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (قدس سره)

آفتاب کارون:

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (قدس سره)

بسم الله الرحمن الرحیم

منتظر نباشید که دیگران برای شما کاری بکنند.. خودتان نهضت را به اینجا رسانده اید، خودتان هم کارها را پیش ببرید.
امام خمینی(ره)
اول دی ماه، نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت ایران و یادآور استقلال و تجلی خودکفایی کشور در صنعت حفاری به واسطه ایجاد شرکت ملی حفاری ایران، به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.
این نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی، افتخار افزون بر چهار دهه نقش آفرینی در عملیات پیچیده حفاری، فعالیت‌های تخصصی مرتبط با چاهها و کنترل فوران را در کارنامه خود دارد. نتایج درخشان این فعالیت‌های شگرف در عین حال که به ایجاد و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز منجر شده، از حیث توسعه دانش و تکنولوژی‌های حفاری نیز کشور را به جایگاه ممتاز منطقه‌ای و جهانی سوق داده است.
بی تردید حفظ جایگاه این شرکت در میدان رقابت، از طریق توسعه خدمات فنی و تخصصی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین حفاری، بازسازی و ارتقای ناوگان، توجه به منابع انسانی، آموزش و افزایش ضریب ایمنی در سرلوحه کار شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد و شرکت ملی نفت ایران و مجموعه مناطق نفتخیزجنوب نیز در این راستا از هیچ کوششی برای تعالی و رشد این شرکت فروگذار نخواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یکم دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، از تلاش‌های شبانه‌روزی سخت کوشان این صنعت که بر ارتقای جایگاه این شرکت در مسیر توسعه و به کارگیری فناوری های نو، رعایت استانداردها و افزایش توانمندی هاو… داشته اند، صمیمانه قدردانی می نمایم.
امیدوارم در پرتو تفکر جهادی روحیه انقلابی و با پیروی از آموزه‌های امام راحل” قدس سره” و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سنگر جهاد اقتصادی، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی این نهاد برآمده از بطن انقلاب و نماد خودباوری در صنعت نفت باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.