کد خبر : 48927
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

شورای شهرستان اهواز مطالبات مردم را پیگیری می کند / از ظرفیت شوراها برای توسعه استفاده شود

شورای شهرستان اهواز برای پیگیری مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رییس شورای شهرستان اهواز بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شوراها برای پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد و گفت: شورای شهرستان مطالبات کشاورزان را پیگیری می کند.

محمد باوی در گفتگو با آفتاب کارون با اشاره به اینکه شوراها از ارکان تصمیم گیری برای اداره شهر و روستا هستند افزود: برای پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی باید از ظرفیت شوراهای شهرستان بهره برد.

وی گفت: شوراها می توانند اهداف و سیاست های دولت و نظام را در چهارچوب قوانین و در راستای رفع مشکلات مردم پیگیری کنند. مسئولین و متولیان هم باید از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف و سیاست های خود و همچنین جلب رضایت مردم بیشترین استفاده را کنند. مسئولین باید به تعهداتی که در قبال شوراها دارند عمل کنند.

وی شورای شهرستان را فرصتی برای رشد و تعالی روستاها و خدمت به مردم برشمرد و گفت: شورای شهرستان اهواز برای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم و کشاورزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رییس شورای شهرستان اهواز همچنین بر لزوم حضور شوراها در جلسات تخصصی اشتغال، محیط زیست، توسعه کشاورزی و دامپروری، مشاغل خانگی و امور مربوط به روستاها تاکید کرد و گفت: مسئولین باید بیشتر به شوراهای شهرستان اهمیت دهند.

باوی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه روستا محور اساسی توسعه و مرکز تولید و اشتغال است گفت: توجه به روستا می تواند زمینه ساز ماندگاری روستاییان و کشاورزان در روستا شود و اشتغالزایی خوبی را هم در پی خواهد داشت.

وی گفت: در سالی که بنام حمایت از تولید و کالای ایرانی نام گرفته انتظار می رود مسئولین وقت بیشتری به شوراها و حمایت از جامعه روستایی و کشاورزی اختصاص دهند چون بخش کشاورزی ظرفیت های زیادی برای تولید و اشتغال دارد و بی توجهی به آن تبعات خوبی در پی نخواهد داشت.

وی ارتباط با دستگاههای مرتبط با روستاها مانند آبفاضلاب روستایی، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و … را از جمله برنامه های شورای شهرستان اهواز برای پیگیری مشکلات کشاورزان و روستاییان برشمرد و گفت: انتظار ما از این دستگاهها، خدمت رسانی به روستاها و عمل به تعهدات خود در قبال کشاورزان و روستاییان است.

رییس شورای شهرستان اهواز گفت: هم اکنون یک بار در ماه به اتفاق مسئولین مربوطه از روستاها بازدید میدانی داریم و از نزیک آنها را در جریان مشکلات و کمبودهای موجود در روستا قرار می دهیم. بصورت هفتگی هم جلساتی با مسئولین مرتبط به روستاها برگزار می کنیم. از همین جا از تمامی مسئولین دعوت می کنیم با شورای شهرستان اهواز ارتباط بیشتری داشته باشند.

محمد باوی رسیدگی به مشکلات کشاورزان را یکی از مهمترین رویکردهای شورای شهرستان برشمرد و گفت: در طول یکماه اخیر برای پیگیری مطالبات کشاورزان جلساتی با تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت غله، تنظیم بازار، آب و برق، فرمانداران، بخشداران و … داشته ایم.

وی در پایان بر اهمیت همکاری و همدلی حداکثری شوراها برای پیشبرد اهداف و جلب رضایتمندی مردم تاکید کرد و گفت: شورای شهرستان اهواز با تمام توان در مسیر خدمت رسانی به مردم و جامعه کشاورزی حرکت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.