کد خبر : 46926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

رشد ۲۱ درصدی تماس‌ها با “۱۹۷” در نیمه نخست امسال

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات در حاشیه بازدید سردار حسین رحیمی از مرکز ۱۹۷ ناجا در گفت و گو با ایسنا در مورد روزهای “مساعدت مردمی” اظهار کرد: معمولا هر ۱۵ روز یک بار این برنامه برگزار می‌شود و مساعدت‌هایی برای حل مشکلات مردم که اغلب مربوط

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات در حاشیه بازدید سردار حسین رحیمی از مرکز ۱۹۷ ناجا در گفت و گو با ایسنا در مورد روزهای “مساعدت مردمی” اظهار کرد: معمولا هر ۱۵ روز یک بار این برنامه برگزار می‌شود و مساعدت‌هایی برای حل مشکلات مردم که اغلب مربوط به تخلفاتی است که مرتکب شدند و بیشترین مراجعه آنها در زمینه راهور و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.

وی اضافه کرد: این مراجعات در مقر ملاقات مردمی ما تحت عنوان ۱۹۷ برگزار می‌شود و پلیس‌های تخصصی ما اعم از راهور، اطلاعات و امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و همچنین بحث نیروی انسانی ما در زمینه‌ موارد مربوط به استخدام در زمینه حل مشکلات مساعدت می‌کنند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه اضافه کرد: این هفته که همزمان با هفته نیروی انتظامی است این برنامه به صورت ویژه مورد نظر است و اغلب در برخی از تخلفات راهنمایی و رانندگی افراد با دستور نمایندگان قضایی که در راهور مستقر هستند از یک سری تخفیفات برخوردار می‌شوند.

بیات بااشاره به حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مقر ۱۹۷ همچنین گفت: امروز ۶۵۰ نفراز مراجعان تاکنون ثبت نام کرده‌اند که به درخواست‌های بخشی از آنها رسیدگی شد و مساعدت کردیم و برخی دیگر در شرف انجام است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد عملکرد ۱۹۷ در شش ماهه نخست امسال گفت: در این مدت شاهد رشد ۲۱ درصدی تماسهای مردم نسبت به زمان مدت مشابه در سال گذشته بودیم همچنین شکایات ارائه شده به ۱۹۷ ،۱۶ درصد کاهش داشته است. درخواست و همینطور تقدیر ها به ترتیب ۴۱ و ۴۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.