کد خبر : 46994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

دولت اندونزی به خروج امدادگران خارجی از این کشور دستور داد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، پس از وقوع زمین لرزه و سونامی که بیش از یک هفته قبل در جزیره سولاوسی اتفاق افتاد، امدادگران خارجی برای کمک به حادثه‌دیدگان به این کشور اعزام شدند. آمارهای رسمی از تلفات این حادثه حاکی از آن است که ۱۹۴۴ تن کشته شده و

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، پس از وقوع زمین لرزه و سونامی که بیش از یک هفته قبل در جزیره سولاوسی اتفاق افتاد، امدادگران خارجی برای کمک به حادثه‌دیدگان به این کشور اعزام شدند.

آمارهای رسمی از تلفات این حادثه حاکی از آن است که ۱۹۴۴ تن کشته شده و حدود ۵۰۰۰ نفر ناپدید هستند و احتمال مرگ آنان وجود دارد.

مرکز مدیریت بحران اندونزی مقرراتی را برای سازمان‌های مردم نهاد بین المللی وضع کرده که در آن آمده‌ است: سازمان‌های مردم نهاد بین المللی که نیروهای امدادی خود را به این کشور اعزام کرده اند به سرعت نیروهای خود را خارج کنند.

این اطلاعیه نگرانی‌هایی را به دنبال داشته چرا که ممکن است تلاش‌های این سازمان‌ها در امدادرسانی متوقف شود و شماری از سازمان‌های امداد و نجات خارجی، این اقدام را در شرایطی که امدادگران داخلی نیاز به نیروی تازه نفس دارند، بسیار عجیب توصیف کردند.

به گزارش روزنامه گاردین، این درحالیست که مقامات اندونزی به دلیل کندی در انجام عملیات امدادرسانی و انتقال تجهیزات سنگین به منطقه زلزله‌زده پالو مورد انتقاد قرار گرفتند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.