کد خبر : 48844
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

دعوت رییس نظام مهندسی کشاورزی خوزستان از مهندسین کشاورزی برای حضور در مراسم ۹ دی

حماسه ۹ دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با گرامیداشت سالگرد واقعه عظیم و تاریخی ۹ دی با صدور پیامی از تمام مهندسین کشاورزی استان خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ضمن تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ای دیگر را خلق کنند.

مهندس فتح الله ابوعلی با اشاره به فرارسیدن ۹ دی؛ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، از جامعه مهندسین کشاورزی خوزستان خواست دوشادوش آحاد مردم با بصیرت و ولایتمدار استان در بزرگداشت یوم الله ۹ دی حضوری آگاهانه، پرشور و حماسی داشته باشند و حمایت خود را از آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری اعلام کنند و بار دیگر با تمام توان خود با رهبر فرزانه انقلاب و خون شهیدان تجدید بیعت کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: ۹ دی، تجلی حمایت همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ پر افتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است. حماسه باشکوه و بی‌نظیر ۹ دی، نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی است. حماسه ۹ دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.