کد خبر : 48055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

تردد از مرز مهران تا پایان امروز از ۵۰۰ هزار نفر می‌گذرد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: «نورالله دلخواه» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که دیروز ۳۰ مهرماه ۱۰۷ هزار و ۴۵۵ نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند، تصریح کرد: ۷۹۵۱ نفر ایرانی از مرز مهران وارد و ۹۸ هزار و ۲۷۴ نفر نیز از مرز به سمت عتبات خارج شده‌اند. وی شمار ورود

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

«نورالله دلخواه» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که دیروز ۳۰ مهرماه ۱۰۷ هزار و ۴۵۵ نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند، تصریح کرد: ۷۹۵۱ نفر ایرانی از مرز مهران وارد و ۹۸ هزار و ۲۷۴ نفر نیز از مرز به سمت عتبات خارج شده‌اند.

وی شمار ورود و خروج زائران خارجی را از مرز مهران به‌ترتیب ۳۲۹ و ۹۲۸ نفر برشمرد و افزود: از اول صفر تاکنون ۴۶۳ هزار و ۱۱۰ نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام درباره جزئیات این ترددها تصریح کرد: در این مدت زمان ۳۲ هزار و ۷۶۴ ایرانی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند و ۳۹۶ هزار و ۳۷۹ نفر هم به عتبات مشرف شده‌اند.

دلخواه گفت: در این مدت به ترتیب ۵۳۶۷ و ۱۸ هزار و ۶۰۰ نفر از اتباع خارجی از مرز مهران وارد و خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: از بامداد امروز تا ساعت ۸:۳۰ ۳۷ هزار از مرز مهران به عتبات رفته‌اند که پیش‌بینی می‌شود این میزان به ۱۲۰ هزار نفر برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان این‌که روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس وارد مرز مهران می‌شود، تصریح کرد: مشکلی برای رسیدن زائرانی که وارد کشور می‌شوند وجود ندارد و عموم این اتوبوس‌ها با ظرفیت خالی به استان‌ها مراجعت می‌کنند.

دلخواه یادآور شد: هم‌اکنون ۳۷۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری که در پارک‌سوار مستقر هستند زائران را از پارکینگ به مرز و از مرز به شهر و پارکینگ اربعین منتقل می‌کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.