تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

دانش آموزان خوزستانی در فصل رویش شرکت می‌کنند

۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در برنامه “فصل رویش” شرکت می‌کنند.

۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در برنامه “فصل رویش” شرکت می‌کنند.
مسئول  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان از برگزاری دوره فصل رویش ویژه ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر خوزستانی خبر داد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از تسنیم از اهواز،  حجت الاسلام والمسلمین اکبر محمدیان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان با اشاره به برگزاری دوره فصل رویش ویژه دانش آموزان خوزستانی، اظهار داشت: این دوره با محوریت مباحث فرهنگی و آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر خوزستانی از ۹ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه ادامه دارد.

وی پیرامون فعالیت‌های تابستانه اتحادیه عنوان کرد: برنامه تابستانه فصل رویش در سه محور فرهنگی، معرفتی و دانش افزایی در همه دفاتر استانی (۱۶ دفتر) اتحادیه با حضور مدرسان مطرح استانی در حال برگزاری است و در پایان، اردوی ویژه برگزیدگان دوره به مشهدمقدس برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان در رابطه با محتوای دوره بیان کرد : محتوای دوره در رابطه با تهدید‌های صورت گرفته در بدنه قشر دانش آموز، پرسش و پاسخ با محوریت مباحث اعتقادی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ، دشمن شناسی و شیوه‌های تقابل با دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محور‌های دوره فصل رویش کار تشکیلاتی صرف با دانش آموزان است؛ از سوی دیگر ۸۰ درصد برگزاری برنامه‌های تابستانه و اجرای شان بر عهده دانش آموزان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیانگفت: تلاش داریم به صورت عملیاتی دانش آموزان را با کار تشکیلاتی، گروهی و جمعی در طول دوره‌های تابستانه آشنا کنیم تا در مدرسه از پس کار‌های مشترکی که به بدان‌ها محول می‌شود ، برآیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.