کد خبر : 54827
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۵

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است

اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است
اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است که امیدواریم این اقدام با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و شهرداری عملیاتی شود.
اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است که امیدواریم این اقدام با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و شهرداری عملیاتی شود.
حمید بنی‌تمیم در گفتگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، عمده فعالیت ها در بحث ورزش همگانی در نیمه دوم سال برنامه ریزی شده که تاکنون چندین همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شده است.
وی حفظ امنیت پارک‌ها و بوستان‌ها در ساعت تمرین، قرارداد با مربیان، تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌ها، سیستم صوتی و البسه مناسب برای تمرین بانوان و آقایان را از مهمترین دغدغه‌های موجود در ایستگاه‌های ورزش صبگاهی و عصرگاهی دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه مادران محور سلامت و شادابی جامعه هستند گفت: هدف این اداره کل راه اندازی ایستگاه های ورزشی بیشتر است که سلامت و شادابی جامعه را به دنبال دارد.
وی افزود: توسعه ورزش همگانی شاخص اصلی در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
بنی تمیم گفت: تاکیداهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ورزش همگانی، همکاری و تلاش های بیشتر برای توسعه این حوزه ورزشی را می‌طلبد.
وی در ادامه به ساماندهی زمین های محلات اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نقش زمین‌های خاکی در اوقات فراغت جوانان، انتظار داریم که مالکیت این زمین‌ها هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۷۸ زمین خاکی در محلات اهواز وجود دارد که مالکیت آنها مشخص نیست. فرمانداری اهواز متولی اصلی این موضوع بوده که قرار شد با همکاری ثبت اسناد و املاک، شهرداری و راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود.
وی در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران خوزستانی مدال آور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: همانطور که قبلا اعلام شد، برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲ میلیارد ریال، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک میلیارد ریال پاداش پرداخت خواهد شد.
بنی تمیم گفت: برای برگزاری این مراسم به بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که توقع داریم صنایع استان در این زمینه به ما کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.