کد خبر : 54878
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

تحول در روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

تحول در روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه
روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند.
بیانات چند وقت پیش رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت جهاد تبیین و ضرورت بیان خدمات دولت و نظام به مردم باعث شد تا مسئولیت مدیران روابط عمومی‌ بیش از گذشته سنگین تر شود و در این خصوص بدون تردید مسئله تبیین بعنوان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری مطرح شد. وقتی به اهمیت نقش روابط عمومی در یک مجموعه اشاره می شود متوجه این موضوع می شویم که روابط عمومی می تواند در موفق سازی یک مجموعه چه نقش پررنگی بخصوص در بین اذهان عمومی، اصحاب رسانه و مسئولین داشته باشد. اطلاع رسانی دقیق از فعالیت ها و دستاوردها و خدماتی که به جامعه ارائه می شود یک نوع جهاد تبیین است زیرا اطلاع رسانی دقیق آنهم بدون بزرگنمایی و سیاه نمایی می تواند جامعه و مردم را در جریان چند و چون ماجرا قرار دهد.
روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات شاخص دستگاهها در پیشبرد اهداف نظام دارند و در واقع نقش روشنگری را دارند و جهاد تبیین را در سنگر روابط عمومی اجرا می کنند. روابط عمومی ها اصلی ترین نقش را در اطلاع رسانی شفاف و درست از خدمات مجموعه خود عهده دار هستند. یکی از نقص های مهمی که همواره پس از انقلاب اسلامی مطرح بود، ضعف در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات فراوانی است که انجام می گیرد که این موضوع در شرایطی که کشور تحت تاثیر هجمه های رسانه ای بیگانگان است می تواند آسیب زا باشد لذا روابط عمومی دستگاهها باید بیش از گذشته با تمام توان به میدان جهاد تبیین آمده و با اطلاع رسانی شفاف و درست از خدمات دستگاه خود، نقش خود را بخوبی ایفا کنند تا مردم نسبت به خدمات آن دستگاه احساس مطلوب تری داشته باشند. به عبارتی روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند.
تغییر رویکرد و آرمان های روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طی یکسال اخیر چشمگیر بوده و توانسته هوشمندانه و با برنامه محوری، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد و بخصوص در زمینه تولید اطلاعات و محتوا بخوبی در راستای فریضه جهاد تبیین گام برداشته و با بهره گیری بموقع و خوب از بسترهای فضای مجازی و ظرفیت هایی که این بستر دارد توانسته در فعالیت ها و اهداف خود موفق ظاهر شود و تاثیرگذاری خوبی داشته باشد. حرکت روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی، باعث شده تا بیش از گذشته شاهد معرفی ظرفیت های بالای این مرکز و معرفی شایسته نام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه باشیم و عملا گام های بسیار مهم و ارزشمندی در تقویت جایگاه روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و نقش مدیریتی آن برداشته شده است. در واقع این روزها شاهد نقش آفرینی خوب رئیس روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و درک صحیح او از روابط عمومی و نقش آن در توسعه مدیریت ارتباطات و همچنین ایفای نقش مدیریتی خود در تولید محتوا و جایگاه سازی برای روابط عمومی این مرکز هستیم. از سویی جهاد تبیین یکی از خواسته های به حق مقام معظم رهبری از دستگاه ها بوده که در همین زمینه خوشبختانه روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بخوبی وارد میدان شده که جای دستمریزاد و تقدیر دارد و می تواند به یک الگو و تابلوی راهنما برای سایر دستگاهها معرفی شود و از تجارب به دست آمده این مرکز برای تسهیل در امور بهره برد، تجاربی که بی شک با درایت، تیزبینی و هوش و زکاوت مدیریت و پرسنل این بخش بدست آمده که بسیار ارزشمند و گرانبها هستند.
یادمان نرود که روابط عمومی سنتی دیگر جوابگوی نیاز جامعه هدف نیست و مطالبه گری جامعه، شاخص های جدیدتری را می طلبد که خوشبختانه با اقدامات و برنامه های ارزشمند، خلاقانه، نو و تاثیرگذار شاهد تحول در روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه هستیم و چشم انداز خوبی را می بینیم.
امید فراز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.