کد خبر : 48063
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

کشف ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در هریس

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سرهنگ «ستار داداشی» در جمع خبرنگاران گفت: با دریافت گزارشی از قاچاق این محموله از محورهای اصلی هریس، نیروهای پلیس این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، دو خودروی حامل مواد مخدر را در محور «تبریز – اهر» توقیف و برای بررسی

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سرهنگ «ستار داداشی» در جمع خبرنگاران گفت: با دریافت گزارشی از قاچاق این محموله از محورهای اصلی هریس، نیروهای پلیس این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، دو خودروی حامل مواد مخدر را در محور «تبریز – اهر» توقیف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون بیش از ۱۴ کیلوگرم حشیش و در عملیات دیگری از یک سواری زانتیا ۱۷ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.

داداشی گفت: در این راستا سه قاچاقچی دستگیر و ۲ خودرو سواری و باری، توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان هریس شد.

فرمانده انتظامی هریس افزود: شهروندان به محض اطلاع از فعالیت مشکوک و غیرقانونی و در راستای مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.