کد خبر : 46594
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

امیدی برای زنده یافتن حادثه‌دیدگان زلزله اندونزی وجود ندارد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، در آمارهای رسمی تعداد تلفات حادثه زمین لرزه و سونامی در اندونزی ۱۵۵۸ نفر اعلام شده، هرچند احتمال افزایش قربانیان این حادثه وجود دارد چرا که امید بیشتری برای یافتن دیگر حادثه‌دیدگان از میان آوارهای ساختمانی وجود ندارد. مقامات اندونزی با بیان اینکه احتمال دارد

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، در آمارهای رسمی تعداد تلفات حادثه زمین لرزه و سونامی در اندونزی ۱۵۵۸ نفر اعلام شده، هرچند احتمال افزایش قربانیان این حادثه وجود دارد چرا که امید بیشتری برای یافتن دیگر حادثه‌دیدگان از میان آوارهای ساختمانی وجود ندارد.

مقامات اندونزی با بیان اینکه احتمال دارد هزاران نفر در میان آوار و گل و لای گرفتار باشند، اظهار داشتند: در شهر پالو بیش از ۲۴۰۰ ساختمان تخریب شده‌ است.

بنابر اعلام رسانه‌های اندونزی در مدت یک هفته پس از زمین لرزه و سونامی در این کشور، وقوع پس‌لرزه‌های مهیب در مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه دارد که عملیات امداد و نجات را با مشکل روبرو کرده‌ است. در هفته گذشته حدود ۴۲۲ مورد پس لرزه گزارش شده که بزرگی یکی از آن‌ها ۶٫۳ ریشتر بوده‌ است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی همچنان در رفع نیازهای درمانی حادثه‌دیدگان با مشکل روبرو هستند و بیش از ۲۵۰۰ مجروح در این مراکز تحت درمان قرار دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، ارزیابی‌های اولیه دولت اندونزی حاکی از آن است هزینه خسارت‌های به جا مانده از سونامی و زمین لرزه صدها میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.