کد خبر : 52520
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۳

ویژه نامه هفته دولت/ تشریح آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در مناطق نفت خیز جنوب

ویژه نامه هفته دولت/ تشریح آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در مناطق نفت خیز جنوب
مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در این شرکت را تشریح کرد.

آفتاب كارون:

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگری در این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، دکتر منوچهر بارانی اظهار داشت: مشمولان طرح تبدیل وضعیت بند واو ۱۳۵۰ نفر از نیروهای قراردادی هستند که تا کنون حدود ۸۰ درصد از این افراد به نیروی پیمانی تبدیل وضعیت شده‌اند و فرآیند تبدیل وضعیت بقیه آنها تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی گفت: بحث تبدیل وضعیت به رسمی و بررسی سوابق حدود ۲۵۰ نفر از این افراد در حال انجام است و برای سایر نیروها نیز اقدامات لازم در جریان است.

دکتر بارانی افزود: استخدام نیروهای ارکان ثالث مشمول بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه کشور نیز از دیگر اقدامات در دست اجرای این مدیریت است که در این طرح ۳۹۵۰ نفر در سامانه ایثار ثبت نامه کرده اند و وضعیت ۳۵۰۰ نفر از آنها بررسی شده است.

وی ادامه داد: فرآیند تشریفات استخدام این دسته از کارکنان نیز در حال انجام است و تا کنون برای ۳۲۰۰ نفر از آنها سمت متناسب ایجاد شده و ۱۵۰۰ نفر به گزینش معرفی شده اند.
کلیه فرآیند و تشریفات استخدام در مناطق نفت خیز به صورت الکترونیکی است

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه بیان داشت: با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌ای اختصاصی تحت عنوان HRM طراحی و پیاده سازی شده و با استفاده از آن تمام فرآیند و تشریفات استخدام کارکنان مشمول به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و موجب شده فرآیند استخدام از سرعت خوبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: در خصوص جذب یکی از فرزندان کارکنان ایثارگر مصوبه ۱۴۹۷ شرکت ملی نفت ایران، جمع‌آوری اطلاعات ۱۳۵ نفر از مشمولان انجام شده و مشخصات آنها جهت طی مراحل بعدی به شرکت ملی نفت ایران ارسال شد.

دکتر بارانی گفت: از دیگر اقدامات این مدیریت انجام فرآیند استخدام ۲۱۲ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت است که تشریفات استخدام آنها نهایی شده است.

حقوق نیروهای خریدخدمتی و وضعیت نیروهای دستورکاری ساماندهی می شود

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از دیگر اقدامات شاخص این مدیریت را ساماندهی حقوق نیروهای خریدخدمتی و وضعیت نیروهای دستورکاری برشمرد و گفت: اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی،‌ اجرای طرح طبقه‌بندی برای مابقی نیروهای حجمی، ساماندهی حقوق و بررسی سوابق نیروهای قرارداد مدت موقت، طراحی پورتال جامع حوزه منابع انسانی، طراحی سامانه الکترونیکی فضای اداری، طراحی سامانه بایگانی الکترونیکی پرونده‌های پرسنلی و آرشیو الکترونیکی مجموعه مقررات را از دیگر اقدامات شاخص این مدیریت برشمرد.

دکتر بارانی از دیگر اقدامات شاخص این مدیریت در سال جاری به برگزاری اولین کارگروه بررسی چالش‌های حوزه منابع انسانی خوزستان با حضور شرکت‌های نفتی مستقر در استان خوزستان و برگزاری اولین کارگروه بررسی چالش‌های حوزه منابع انسانی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شرکت نفت و گاز گچساران اشاره داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.