تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

برگزاری آیین امضای قرارداد میان شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شركت صنایع الكترونیك شیراز

برگزاری آیین امضای قرارداد میان شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شركت صنایع الكترونیك شیراز

آيين امضاي قرارداد پروژه اصلاح، آماده سازي و توپكراني هوشمند ۱۰ رشته خط لوله ۱۶ اينچ ميان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت صنايع الكترونيك شيراز از زير مجموعه هاي شركت صاايران وابسته به وزارت دفاع برگزار شد.

آفتاب کارون:

۱۴۰۲/۰۳/۲۱
آيين امضاي قرارداد پروژه اصلاح، آماده سازي و توپكراني هوشمند ۱۰ رشته خط لوله ۱۶ اينچ ميان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت صنايع الكترونيك شيراز از زير مجموعه هاي شركت صاايران وابسته به وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، این پيمان که توافق اولیه آن در در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کلید خورده بود در روز يكشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در نشستی که به میزبانی مناطق نفتخیز جنوب در اتاق سمینارهای دفتر مدیرعامل برگزار گردید، با امضای مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس عليرضا عابدي مديرعامل شرکت صنايع الكترونيك شيراز نهایی شد.

در آیین امضا و مبادله این سند همکاری که با حضور مدير مهندسي و ساختمان، مشاور مديرعامل در امور سرمايه گذاري، رئيس امور حقوقي و قراردادها، رئيس فنآوري اطلاعات و ارتباطات، رئيس روابط عمومي شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و اعضای هیئت مدیره شرکت صنايع الكترونيك شيراز برگزار شد، مهندس دانشی پس از خير مقدم و گرامي داشت مهمانان به جايگاه راهبردي و نقش بي بديل قريب به ۳۰ هزار كيلومتر خطوط لوله انتقال نفت و سيالات جانبي مناطق و اهميت نگهداشت آنها پرداخت.

مهندس دانشي افزود: پس از اعمال تحريم هاي ظالمانه، صنعت نفت چند سالي فاقد توپك هاي هوشمندي بود كه از خارج تهيه مي شد؛ لذا در دولت حاضر، مطالعه فراوان و رايزني كارشناسان مناطق با كارشناسان وزارت دفاع منتج به آن شد كه ۱۰ رشته از خطوط لوله ۱۶ اينچ اين شركت جهت پايش و بهسازي در اختيار شرکت صنايع الكترونيك شيراز قرار گيرد؛ و چنانچه دانش فني مناسب حاصل شود، اين ميزان افزايش خواهد يافت.

وی ادامه داد: هدف اصلی صنعت نفت حمایت از توانمندی های داخلی در همه زمینه ها خواهد بود كه از اين طريق بتوانيم اقدامي موثر در جهت اعتلاي كشور صورت دهيم؛ لذا در اين مسير صنعت نفت و ديگر سازمانها پيگير يك هدف واحد خواهند بود تا در نهايت مانع خروج سرمايه از كشور شده و در صورت اكتساب توانمندي در اين زمينه چه بسا شاهد ورود ارز و سرمايه به درون كشور باشيم. ما تلاش خود را در اين مسير قرار داده كه با به پاي كار آوردن عزم و اراده ملي، به عنوان سربازان انقلاب، در بي اثر ساختن تحريم ها، دين خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ادا كنيم.

 در ادامه اين نشست مهندس عباس رضايي رئيس فنآوري اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سخناني اجمالي به تبيين توانمنديهاي شرکت صنايع الكترونيك شيراز در حوزه تامين نرم افزارها و سخت افزارهاي تخصصي زير نظر وزارت دفاع پرداخت و صرفه جويي اقتصادي و منافع ملي اين قبيل قراردادها را قابل توجه ارزيابي كرد.

در پايان پس از سخنان مهندس عليرضا عابدي مديرعامل شرکت صنايع الكترونيك شيراز در معرفي و پيشينه اين شركت، قرارداد حاضر با امضاي مديران عامل دو شركت رسميت يافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.