تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

اقدامات قابل تحسین دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای مقابله با کرونا

اقدامات قابل تحسین دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای مقابله با کرونا

سربازان حوزه سلامت و درمان خوزستان با تلاش و خدمت شبانه روزی خود از هیچ تلاشی در این مسیر کم نگذاشتند و در این آزمون سخت نمره قبولی گرفتند و سربلند بیرون آمدند.

خدمت به مردم مومن و انقلابی خوزستان از افتخارات و به نوعی یک نعمت الهی است و مزد این خدمت قطعا در شرایط سخت و خطرناک قطعا ثواب الهی را به همراه دارد. این ایام که با مبتلا شدن تعدادی از همشهریان خوزستانی به ویروس کرونا بودیم جزو ایامی بود که خادمین و سربازان حوزه سلامت و درمان خوزستان با تلاش و خدمت شبانه روزی خود از هیچ تلاشی در این مسیر کم نگذاشتند و در این آزمون سخت نمره قبولی گرفتند و سربلند بیرون آمدند.

شیوع کرونا در جامعه، ارزش مدافعان سلامت را بیش از گذشته آشکار کرد و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت خوزستان هستند. این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های خوزستان با مدیریت دکتر فرهاد ابول نژادیان در خط مقدم جنگ با کرونا هستند و عملا رسالت سنگینی در قبال سلامت جامعه بعهده دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند و تنها و تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان مدیر پر تلاش دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همان ابتدای شیوع ویروس، همراه و هماهنگ با سایر اعضای ستاد مدیریت کرونا جهت پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی بیماران وارد عمل شدند و تمهیدات و اقدامات به موقع را در مراکز درمانی آغاز کردند.

تلاش‌ها و اقدامات قابل تحسین کادر درمانی تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین بوده است. دانشگاه علوم پزشکی اهواز با رهبری دکتر فرهاد ابول نژادیان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان با بسیج شبانه روزی تمام کادر درمانی و امکانات خود توانست از خود عملکرد درخشانی به جا بگذارد و نمره قبولی گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز بعنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا انصافا آنقدر تلاش هایشان ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر است.

مردم خوزستان هیچ وقت ایثارگری و فداکاریهای دلسوزانه پزشکان و پرستاران سخت کوش و مدیران متعهد و تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی اهواز را در راه مبارزه با ویروس کرونا از یاد نخواهند بود. مجموعه درمانی علوم پزشکی اهواز در طول این مدت و با این شرایط دشوار و سخت، خطر را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمدند و این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات مردم استان زنده کرد.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز در طول این مدت در زمینه پاسخگویی اجتماعی در زمینه کرونا عملکرد بسیار خوبی داشت و از طرفی توانست تجهیزات لازم را برای انجام آزمایشات کرونا ویروس فراهم آورد.

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص غربالگری نیز یک عملکرد درخشان و جهادی بود و بخش زیادی از جمعیت استان تاکنون مورد غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته اند. در واقع غربالگری به نوعی تنها راهی است که می تواند حلقه انتقال و گردش ویروس کرونا را قطع کند و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این زمینه خوب ظاهر شد.

مجموعه همکاران دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز، همکاری و تلاش مطلوبی در ستاد استانی برای انجام طرح های غربالگری داشته اند. همچنین بدلیل بحث بیماریابی بسیار خوب در استان که در موضوع تشخیص زودهنگام بیماران سرپایی صورت گرفته و مراقبت بسیار خوب این بیماران و خانواده آنان و قرنطینه کردن این افراد هم دانشگاه علوم پزشکی اهواز عملکرد خوبی داشت.

مسولیت پذیری، برنامه ریزی و عملکرد سریع و به موقع در بحران از فاکتور های اصلی مدیریت دکتر ابول نژادیان در طول مدت شیوع کرونا بود که انصافا در این برحه زمانی بهترین عملکرد را از مجموعه علوم پزشکی اهواز دیدم.

در پایان جا دارد از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقدیر و تشکر نموده و اطمینان داریم که مردم شریف خوزستان، بیماران و خانواده هایشان، قدردان زحمات و تلاشهای ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.