کد خبر : 48508
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

امنیت کشورمان مثال‌زدنی است

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی‌فر امروز (پنجم آبان‌ماه) در حاشیه بازدید از روند تردد زوار و خدمات رسانی مواکب مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی (عج) را در آن می‌بیند و هیچ فردی در آن گرسنه یا

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی‌فر امروز (پنجم آبان‌ماه) در حاشیه بازدید از روند تردد زوار و خدمات رسانی مواکب مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی (عج) را در آن می‌بیند و هیچ فردی در آن گرسنه یا بدون مکان نمی‌ماند، همه تلاش می‌کنند به‌ نوعی به هم کمک‌رسانی و به زائران خدمت کنند.

وی افزود: این نیز اتفاقی است که در جامعه موعود مهدی (عج) در انتظارش است و اگر این جلوه به جهانیان معرفی شود، بی‌تردید خواهان و عاشقان زیادی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه وحدت شکل‌گرفته در کنگره عظیم اربعین چیزی نیست که بد خواهان و تفرقه‌افکنان به دنبال آن باشند، تصریح کرد: این حرکت عظیم به همه ما این توفیق را می‌دهد که خدمت‌گزار خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

حجت‌الاسلام روحانی‌فر با اشاره به خدمات رسانی نیروهای ناجا در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: نیروهای انتظامی ناجا و به‌ویژه مرزبانی با همه توان و قوا وارد صحنه شده و مشغول خدمت‌ رسانی به زائران هستند. از مهران گرفته تا شلمچه و چذابه، ناجا به‌طور جدی وارد صحنه شده تا سفری خاطره‌انگیز، معنوی و با آسایشی را برای زائران رقم بزند.

وی به حضور سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در کنار سایر نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: بر اساس وظیفه‌ای که سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا دارد، همیشه و در همه حال در کنار همرزمانش حضور دارد و در مسائل معنوی در سطح استان‌هایی که با مسئله اربعین همراه هستند، مشغول خدمت‌رسانی است. امیدواریم اعمال همه ما به درگاه حضرت حق مورد قبول قرار گیرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا افزود: امنیت در مرزهای ما خیلی خوب است که علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است. همیشه وقتی نیروهای مسلح در هر عرصه‌ای حضور می‌یابند شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده‌ایم که یکی از آن‌ها بحث امنیت است.

حجت الاسلام روحانی‌فر با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه‌ای جنجالی و فتنه‌خیزی از دنیا قرار دارد، تصریح کرد: با این حال امنیت کشورمان مثال‌زدنی است. این نیز مرهون رشادت‌های مردم و نیروهای مسلح است که با همکاری یکدیگر این امنیت را به وجود آوردند و باید همه شاکر این نعمت باشیم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.