کد خبر : 48273
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۴۵

استقرار بیش از ۳۰ هزار نیروی انتظامی در مرزهای سه گانه / امنیت تردد زائران برقرار است

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: ‌به گزارش ایسنا، محمدعلی نوری نژاد در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و موکب شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داشتم که طی حکمی از سوی فرمانده محترم ناجا به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ناجا منصوب شدم. به نظر

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

‌به گزارش ایسنا، محمدعلی نوری نژاد در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و موکب شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داشتم که طی حکمی از سوی فرمانده محترم ناجا به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ناجا منصوب شدم. به نظر رسید برای تبرک و شروع کار بسیار مناسب است که در کنار سایر همکاران در این سه معبر اصلی که در حال خدمات رسانی و تامین امنیت برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند، حضور پیدا کنم و این معنویت، توجه و تلاش را از نزدیک ببینم تا از لحاظ روحی و اعتقادی کمکی باشد برای خود ما هر چند که این خدمتگزاران کار خود را به خوبی انجام می دهند.

وی افزود: فعلا افتخار حضور در مرز شلمچه نصیب بنده شده و فردا نیز از نزدیک خدمت سایر همکاران خواهم رسید و موقعیت ها را خواهم دید. در این حضور در زمینه خدمات رسانی، اگر کمبود و کاستی در نیازمندی های امکاناتی که برای انجام ماموریت ها ضرورت دارد، وجود داشته باشد برطرف می کنیم تا به تسهیل تردد زوار کمک شود. امیدواریم بدون کوچک ترین مانع، زائران در منطقه و محلی امن ترد کنند و عملیات نیروهای ناجا نیز با موفیت انجام شود.

نوری نژاد گفت: تردد دو میلیون زائر در زمان محدود در سه منطقه و سه محور محدود، کاری بسیار سنگین و سخت است و در این شرایط نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز تلاش و فعالیت می کنند.

وی یگان ویژه را یکی از یگان های صدیق و فعال نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: همانطور که مشاهده می‌شود، نیروهای یگان ویژه ناجا در امر هموار و روان کردن مسیرهای تردد زوار به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند. همچنین مرزبانان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار پرتلاش و فعال هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: همچنین همکاران ما در هواناجا نیز از طریق خدمات هوایی، بهداری نیروی انتظامی در زمینه خدمات بهداشتی و در آماد و پشتیبانی همه و همه در حال تلاش برای تسهیل در امر روان سازی ترد زوار هستند.

وی اظهار کرد: درست است که این کاری سنگین، سخت و پر حجم است اما این اقدامات عاشقانه انجام می شود. هماهنطور که مشاهده می شود همه نیروها با رویی خوش و گشاده، فعال و با چشمانی بیدار حضور دارند و با برقراری امنیت که یکی از موارد اصلی به حساب می آید، با توجه به تراکم جمعیت و شبانه روزی بودن این حرکت عظیم، از زائرین استقبال می کنند.

نوری نژاد افزود: امنیت بسیار خوبی برای تردد زوار اربعین حسینی توسط نیروهای نظامی و انتظامی برقرار شده است که جا دارد از همه تلاشگران تقدیر و تشکر کنم. امیدواریم خداوند متعال این خدمت را از همکاران ما بپذیرد و ما هم به نوعی نیز خادم زائران باشیم.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰ هزار نیرو از کلیه واحد ها و تخصص های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت زائران در در سه مرز شلمچه ، مهران و چذابه مستقر شده اند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: به همین طریق که تردد در رفت در زمان محدود انجام شد، در برگشت نیز به همین صورت انجام خواهد شد. از زائران نیز انتظار داریم در بازگشت عجله نکنند تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.