کد خبر : 48672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

محور ایلام ـ مهران فعلا دو طرفه است

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در مرز مهران اظهار کرد: ۵ هزار نفر از نیروهای پلیس راه و راهور در جاده‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به کار روانسازی ترافیک و امنیت زائران مشغول خواهند بود. وی با

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در مرز مهران اظهار کرد: ۵ هزار نفر از نیروهای پلیس راه و راهور در جاده‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به کار روانسازی ترافیک و امنیت زائران مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه از ۲ روز گذشته موج بازگشت زوار به کشور آغاز شده، خاطرنشان کرد: در معابر مهران، شلمچه و چذابه نیز برخی محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .

مهری با اشاره به پرحجم بودن محورهای منتهی به مرزهای سه گانه، یادآوری کرد: خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و ترددها صورت می گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هرچند به خاطر بارندگی در محورهای خوزستان و گردوغبار در محورهای ایلام تردد مقداری با سختی طی یکی دو شب گذشته انجام شد اما خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

وی همچنین در خصوص احتمال یک طرفه شدن محور مهران به ایلام نیز گفت: این کار برای امروز (دوشنبه) با توجه به اینکه ترددها به شکل روان در حال انجام بود منتفی شد ولی برای فردا باید منتظر ماند و دید که حجم تردد چه مقدار خواهد بود تا برای این موضوع تصمیم گیری شود.

مهری گفت: پیش بینی می شود از ظهر روز اربعین حسینی(ع)تردد زائران به اوج خود برسد که البته آمادگی لازم برای مدیریت آن وجود دارد.

رییس پلیس راهور کشور در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی تلفات رانندگی از اول تا هفتم آبان و در مقایسه سال قبل خبر داد و گفت: این حجم ترددها در مرز مهران ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی در پایان از رانندگان خواست در هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگی کنند و در زمان خستگی حتماً به میزان لازم استراحت داشته باشند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.