کد خبر : 50703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

جلسه بررسی معیار رهبری در فولاد اکسین خوزستان

جلسه بررسی معیار رهبری در فولاد اکسین خوزستان
صبح روز جاری جلسه بررسی معیار رهبری شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور ارزیابان سازمان توسعه نوسازی صنعتی و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.

آفتاب کارو:

صبح روز جاری جلسه بررسی معیار رهبری شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور ارزیابان سازمان توسعه نوسازی صنعتی و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت: در این جلسه که با حضور امین ابراهیمی مدیر عامل و دکتر جنتی، دکتر ایزدیان و مهندس سلمان پور اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، معیار رهبری سازمان در اظهارنامه فولاد اکسین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه مهندس کریم سلمانپور گزارش جامعی در خصوص معیار رهبری ارائه نمودند و با تشریح تغییر استراتژی های شرکت در اواخر سال ۹۷ که آن را حاصل بازنگری در فرایندهای کاری شرکت عنوان کرد، گفت: این تغییر رویکر بحث شایسته‌سالاری و بهبود مستمر روند را تقویت می کند، همچنین توجه به ذینفعان در راس جهت گیری های اصلی سازمان و فرایندهای مدیریت استراتژیک تبیین شد و اولویت بندی خواسته ها و انتظارات شناسایی و برای آن برنامه ریزی مدون و دستوالعمل در نظر گرفته شده است.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت با اشاره به مشکلات فولاد اکسین در آغاز به کار مدیریت خود که تا امروز نیز در جهت رفع آن تلاش می کند، بیان کرد: مهمترین سرمایه شرکت سرمایه انسانی می باشد که با ارتباطات چهره به چهره و بازدید مداوم از خط تولید این ارتباط را حفظ کرده ایم.

وی در مورد مشارکت و انتفاع کارکنان از بهبود وضعیت شرکت گفت: امسال برای شرکت تعاونی مصرف ، کارکنان را فعال کردیم و در حوزه فروش و بازاریابی محصول به صورت پیمانکاری، به این تعاونی فرصت کار دادیم که برای اولین بار در عمر ۱۰ ساله خودموفق شد ، سود اکتسابی را بین اعضا توزیع کند.

در ادامه این جلسه ارزیابان در مورد مدیریت و ریسک سوالاتی پرسیدند که دکتر جنتی عضو هیئت مدیره شرکت در این جلسه در مورد مهم‌ترین ریسک موجود در صنعت پیچیده ای مانند اکسین اشاره کرد. وی با بیان اینکه مباحث مربوط به ریسک ها در هیئت مدیره بررسی و تصمیم سازی شده، به ریسک کمبود قطعات یدکی خارجی و کمبود مواد اولیه اشاره کرد وی در این باره گفت: مطابق تصمیم‌گیری هیئت‌مدیره مقرر شد، با مذاکره با قطعه سازان و افزایش دانش داخلی برخی از قطعات بومی سازی شود و همچنین راهکارهای مختلفی برای تامین قطعات مورد بررسی قرار گرفته است که در صورت نیاز آمادگی تامین از منابع مختلف موجود می باشد.

در پایان جلسه ارزیابان سوالاتی در مورد فرآیند‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در هیئت مدیره شرکت و پایش مصوبات و توسعه فرهنگ سازی پرسیدند که اعضای هیئت مدیره شرکت پاسخگو شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.