کد خبر : 48668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

۱۱ کشته و ۱۷ مصدوم در تصادف زائران ایرانی در عراق

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و نحوه خدمات رسانی اورژانس مستقر در این مرز، اظهار کرد: صبح امروز (۷ آبا ماه) در پی تصادف دو ون در خاک عراق تعدادی از زائران ایرانی دچار مصدومیت شدند. وی

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و نحوه خدمات رسانی اورژانس مستقر در این مرز، اظهار کرد: صبح امروز (۷ آبا ماه) در پی تصادف دو ون در خاک عراق تعدادی از زائران ایرانی دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان‌مان نیز جان خود را از دست دادند.

کولیوند در خصوص تعداد مجروحین، مصدومین و افراد فوت شده این حادثه گفت: هنوز از تعداد مصدومین و افراد فوت شده این تصادف آماری دریافت نکردیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور، تصریح کرد: کلیه نیروهای اورژانس برای خدمات رسانی فوری به این حادثه دیدگان در آماده‌باش کامل هستند.

وی اظهار کرد: در تصادف امروز تعدادی از زائران جان باختند و تعدادی نیز مصدوم شدند که در حال حاضر مراحل انتقال مصدومان به داخل کشور درحال انجام است.

۱۱ کشته و ۱۷ مصدوم در تصادف زائران ایرانی در عراق

رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان، جزییات حادثه برخورد دو دستگاه مینی‌بوس در کشور عراق را تشریح کرد.

یاسر ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح برخورد دو دستگاه مینی‌بوس زائران اربعین حسینی در خاک عراق، اظهار کرد: در حادثه برخورد دو دستگاه مینی‌بوس در منطقه حصان در استان واسط عراق، که امروز (دوشنبه، ۷ آبان‌ماه) رخ داد، ۳۵ سرنشین وجود داشت که تعدادی از این افراد عراقی بودند.

وی افزود: در این حادثه ۱۱ زائر ایرانی کشته و ۱۷ نفر دیگر مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان بیان کرد: مصدومان این حادثه از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.