تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

انعقاد تفاهم‌نامه «توسعه ورزش دانش‌آموزی» در منطقه آزاد اروند

انعقاد تفاهم‌نامه «توسعه ورزش دانش‌آموزی» در منطقه آزاد اروند

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر، در راستای توسعه ورزش دانش آموزی، خبر داد.

آفتاب کارون:

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر، در راستای توسعه ورزش دانش آموزی، خبر داد.

وی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه، برنامه‌های اجرایی و جشنواره‌های ورزش دانش‌آموزی گنجانده شده است، گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری ویژه مربیان و معلمان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، تهیه وسایل مورد نیاز مدارس کمتر برخوردار و مناطق محروم منطقه است و مقارن با آن، کارگاه‌های توانمندسازی مربیان ورزش مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز برگزار خواهد شد.

ادیبی افزود: همچنین پویش‌های آگاهی بخشی و دانش افزایی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها در کنار راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی، مصوباتی بود که در تفاهم‌نامه میان این سازمان با ادارات آموزش و پرورش دو شهر آبادان و خرمشهر، به تصویب رسید.

وی با اعلام برگزاری المپاد ورزشی میان دانش آموزان منطقه مطابق با تفاهم‌نامه ایجاد شده، یادآور شد: ارتقاء سطح سلامت و نشاط جامعه هدف (دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء) توسعه فعالیت بدنی و ورزش هیأت همگانی با انجام برنامه‌ها و پروژ‌ه‌های مشترک در این طرح دنبال می‌شود.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، از توانمندسازی ارتقاء و رشد حرفه‌ای معلمان تربیت بدنی و فرهنگیان علاقه‌مند را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: اجرای برنامه‌ها و اقدامات هماهنگ جهت حمایت از فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان به منظور ترویچ ورزش عمومی و کمک به اشاعه آن در جامعه هدف، اهم موضوعاتی بود که در تفاهم‌نامه میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر درج گردید.

ادیبی از برقراری ارتباط در جهت استفاده بهینه از نیروی انسانی، امکانات و فضاهای ورزش و ظرفیت‌های طرفین، در آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش رشته‌های مختلف ورزشی از طریق اجرای هدفمند فعالیت های ورزشی از دیگر اهداف این طرح خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.