تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

انقلاب با خون شهید سلیمانی جان تازه‌ای گرفت / پای انقلاب ایستاده ایم / دهه فجر فرصتی است تا زمینه را برای یک انتخابات باشکوه فراهم کنیم

انقلاب با خون شهید سلیمانی جان تازه‌ای گرفت / پای انقلاب ایستاده ایم / دهه فجر فرصتی است تا زمینه را برای یک انتخابات باشکوه فراهم کنیم

دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

یک خطیب و حقوقدان خوزستانی با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

سید علی مرعشی گفت: با توجه به اینکه اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با روز ۲۲ بهمن تقارن یافته است برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی این شهید سرافراز را خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم گفت: آمریکایی‌ها با حرکت وقیحانه خود سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از فرزندان نظام و اسلام را به درجه رفیع شهادت رساندند و امروز فقدان آن سردار به قدری بزرگ است که نمی‌توان فراموش کرد و خیرات و برکات آن شهید حتی بعد از شهادت نیز ادامه داشت. این انقلاب با خون شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی، شهید قدس و مقاومت جان تازه‌ای گرفت.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب ایجاد وحدت در کشور شد و همه پای کار آمدند، امروز همه به برکت یاد و نام شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی پای انقلاب ایستاده‌اند و بی‌شک راهپیمایی۲۲ بهمن بسیار باشکوه خواهد بود. همچنین امسال اولین سال از گام دوم انقلاب را در پیش داریم که در این بیانیه مقام معظم رهبری با نگاهی که به جوانان داشتند، نقش و جایگاه آنها را تبیین کردند.

مرعشی گفت: دهه فجر فرصتی است برای اینکه بتوانیم آرمان های حضرت امام(ره) را برای مردم تبیین و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام(ره) داشته باشیم و نیز فرصتی است تا زمینه را برای یک انتخابات باشکوه فراهم کنیم. دهه فجر فرصتی برای تشویق و ترغیب مردم جهت حضور در انتخابات است زیرا انتخابات امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور باشکوه مردم در انتخابات امسال خیلی مهم است و باید در این زمینه تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.

این خطیب و حقوقدان خوزستانی در پایان از عموم مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان دعوت کرد تا با حضور پر نشاط خود در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پرشور دیگری را رقم زنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.