تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در فولاد اکسین خوزستان/بانوان اکسینی تجلیل شدند

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در فولاد اکسین خوزستان/بانوان اکسینی تجلیل شدند

به مناسبت ایام میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص)، مراسم بزرگداشت روز زن و روز مادر در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار و از بانوان شاغل در شرکت تجلیل شد.

آفتاب کارون:

به مناسبت ایام میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص)، مراسم بزرگداشت روز زن و روز مادر در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار و از بانوان شاغل در شرکت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مراسم گرامیداشت روز زن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت، ظهر امروز سه شنبه(۲۶ دی ماه) برگزار شد.

مهندس علی محمدی در حاشیه این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن گفت: : روزی که به نام روز زن و روز مادر نامگذاری شده روز مبارکی است، زیرا مزین به نام مبارک دختر نبی اکرم(ص)، سرور زنان جهان و الگویی بی نظیر ،از زنان جامعه اسلامی است.

وی افزود: این مایه مباهات و افتخار است که بانوان محترم در عین پایبندی به ارزش های والای فرهنگ اسلامی و ایرانی در بخش های مختلف شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور دارند و نقش مهمی در افتخارآفرینی ها و افتخارات این شرکت ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: این حضور فعال نشان دهنده سهم و نقش موثر زنان در اقتصاد و توسعه کشور است که شرکت فولاد اکسین از این لحاظ یکی از نمونه های عینی آن است.

وی یکی از دلایل موفقیت های شرکت فولاد اکسین خوزستان را حضور بانوان در امور اجرایی و اداری شرکت دانست و گفت: استفاده از شایستگی‌های مدیریتی بانوان باید به دقت مورد توجه قرار گیرد و در این رابطه اقدام عملی شود.

محمدی همچنین ضمن انتقاد از عدم بکارگیری بانوان در قسمت های مدیریتی شرکت، تاکید کرد: به منظور استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت و توانایی بانوان، برخی مدیریت ها به خانمها واگذار شود.

در ادامه این مراسم، برخی از بانوان به بیان دغدغه‌ها، مسائل و پیشنهادهای خود برای بازنگری در برخی موضوعات پرداختند و مورد پاسخ و بررسی و دستور مدیرعامل شرکت برای رفع مسائل مطروحه قرار گرفت.

در پایان این مراسم نیز توسط مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و مدیر روابط عمومی، با اهدای لوح و شاخه گل، به مناسبت گرامیداشت این میلاد فرخنده، از بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.