تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵

شهردار آبادان، خبر داد؛

کاشت یکصد هزار گل تابستانه در شهر آبادان

کاشت یکصد هزار گل تابستانه در شهر آبادان
کاوه‌پور از تهیه و کاشت یکصد هزار گل تابستانه در بلوارها، میادین و معابر سطح شهر آبادان خبر داد.

آفتاب کارون:

۱۸/خرداد/۱۴۰۲

کاوه‌پور از تهیه و کاشت یکصد هزار گل تابستانه در بلوارها، میادین و معابر سطح شهر آبادان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور با اعلام این خبر و با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آبادان، اظهار کرد: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم به منظور کسب آرامش روح و روان انسان‌ها است.

شهردار آبادان با بیان اینکه کاشت گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد، افزود: در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیطی مناسب و زیبای شهری و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان و با آرزوی داشتن تابستانی سبز، مجموعه پر تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آبادان اقدام به کاشت گل های تابستانه در بلوارها، میادین و معابر سطح این شهر نموده است.

وی ادامه داد: این عملیات در بلوارها، میادین و معابر اصلی همچون بلوار کوی قدس، میدان شهدای عشایر، میدان انقلاب، میدان ایستگاه ۷، میدان فرهنگ، میدان امام و‌ دیگر نقاط سطح شهر در حال انجام است.

کاوه‌پور از خرید هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گل تابستانه برای کاشت در سطح شهر آبادان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون یکصد هزار گل تابستانه از نوع پریوش که با آب و هوای این منطقه سازگار است خریداری شده و پرسنل خدوم شهرداری در حال انجام کاشت در معابر، بلوارها و میادین سطح شهر هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری آبادان به عنوان نهادی خدمتگذار تمام تلاش خود در جهت ایجاد محیطی زیبا در شهر خواهد داشت، تاکید کرد: امید است شهروندان نیز با حمایت و همکاری همه جانبه، شهرداری این شهر را در ایجاد محیطی سالم و پر نشاط یاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.