تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

پیام رییس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان بمناسبت روز مهندس

پیام رییس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان بمناسبت روز مهندس

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با صدور پیامی بمناسبت ۵ اسفند روز مهندس، این روز را به تمامی مهندسان بویژه مهندسان عضو مرکز کارشناسان دادگستری تبریک گفت.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با صدور پیامی بمناسبت ۵ اسفند روز مهندس، این روز را به تمامی مهندسان بویژه مهندسان عضو مرکز کارشناسان دادگستری استان تبریک گفت.

محمد کرم زاده گفت: ۵ اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، دانشمند نامدار میهن عزیزمان به نام روز مهندسی نام گذاری شده است. این روز در واقع روز پاسداشت ابتکار، خلاقیت و نوآوری مهندسین در عرصه های مختلف برای پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه کشور به وجود مهندسان متعهد، خلاق، تلاشگر و مسئولیت‏ پذیر افتخار می‏کند گفت: مهندسان سرمایه تخصصی کشور هستند که می توانند با بهره گیری از ظرفیت خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه پایدار کمک کنند. در واقع تاثیر مهندسان در عرصه های گوناگون زندگی امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس، مراتب قدردانی خود را از خدمات ارزنده مهندسان عزیز بویژه مهندسین عضو مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان ابراز می نمایم و توفیقات روزافزون تمامی مهندسین پرتلاش و پویا را در خدمت به نظام مقدس جموری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.