کد خبر : 46682
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

پیام رئیس نظام صنفی کشاورزی اهواز بمناسبت هفته نیروی انتظامی

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اهواز با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت تبریک و تهنیت گفت.

 

 

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اهواز با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت تبریک و تهنیت گفت.

در پیام فاضل نیسی آمده است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی که بی شک کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز ایجاد امنیت است و بی تردید امنیت و آرامش امروز استان خوزستان، مدیون فداکاری و فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی است.

نیروی انتظامی همواره خالصانه و با اراده‌ای پولادین با حماسه آفرینی و دفاع از کیان جامعه بر برقراری نظم اجتماعی همت گمارده که نتیجه آن را در ایجاد ثبات و امنیت موجود در جامعه شاهد هستیم.

اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت تلاشگران مومن و ولایتمدار نیروی انتظامی استان خوزستان که با حضور هوشمندانه، شجاعانه و با کار و تلاش خستگی ناپذیر و توکل به خداوند متعال شبانه روز در جهت استقرار نظم و امنیت کشور در حال انجام وظیفه هستید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم به فضل الهی در انجام وظایف و مأموریت های محوله در سایه منویات فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای همواره موفق و مؤید باشید.

 

فاضل نیسی – رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.