کد خبر : 49262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

پیام تبریک حجت الاسلام جامعی به نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان را تبریک گفت.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی از اساتید دانشگاه و فعال اجتماعی استان با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز را تبریک گفت.

در پیام دکتر جامعی آمده است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید عبدالنبی موسوی فرد

نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

با سلام تحیّات؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم، تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور حضرتعالی بعنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان، آن خطه‌ی مهم و حساس که از ظرفیت انسانی و اقتصادی و جغرافیایی برجسته‌ای برخوردار است، گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای پیشبرد و تمشیت امور دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن دیار اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان لازم می دانم از سال‌ها خدمت با ارزش و خدمات همه جانبه در سنگر امامت جمعه اهواز توسط فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری و مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر نمایم. آیت‌الله موسوی جزایری عالم مجاهدی است که پیش از انقلاب تاکنون بارها در مسیر انقلاب و همراهی امام و رهبری، قدم‌های بلندی برداشته است و آثار و خدمات ایشان همیشه در اذهان مردم خوزستان به یادگار باقی خواهد ماند.

 

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.