کد خبر : 53966
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

امسال چند ازدواج و طلاق در خوزستان ثبت شده است؟ 

امسال چند ازدواج و طلاق در خوزستان ثبت شده است؟ 
مدیرکل ثبت احوال خوزستان از ثبت ۱۰ هزار و ۵ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۱۹۴ مورد طلاق در سه ماهه نخست امسال خبر داد. 
امسال چند ازدواج و طلاق در خوزستان ثبت شده است؟
مدیرکل ثبت احوال خوزستان از ثبت ۱۰ هزار و ۵ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۱۹۴ مورد طلاق در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
مصطفی امانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار سه ماهه امسال اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال در استان خوزستان ۱۹ هزار و ۸۱۹ رویداد ولادت و ۵ هزار و ۸۵۹  رویداد فوت در خوزستان ثبت شده است که ۵۶ درصد فوتی‌ها ثبت شده مرد و ۴۴ درصد زن بوده‌اند.
وی افزود: ۴ هزار و ۸۰۳ مورد از فوتی‌های ثبت شده معادل ۸۲ درصد شهری و یک هزار و ۵۶ مورد معادل ۱۸ درصد روستایی بوده‌اند. در هر شبانه‌روز ۶۳ مورد فوت و در هر ساعت فوت تقریباً سه نفر به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال خوزستان با بیان کرد: در سه ماهه اول امسال در هر شبانه روز به طور متوسط ۲۱۳ نوزاد و هر ساعت تقریبا ۱۰ نوزاد در استان خوزستان متولد شده‌اند. ۵۱.۵ درصد کل ولادت‌های ثبت شده نوزاد پسر و ۴۸.۵ درصد نوزاد دختر بوده‌اند.
امانی پور ادامه داد: ۱۴ هزار و ۲۰۰ مورد معادل ۷۳ درصد از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در این مدت در استان خوزستان شهری و ۵ هزار و ۵۹۹ مورد معادل ۲۷ درصد روستایی بوده‌اند.
وی در خصوص آمار ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی بیان کرد: ۹۷.۶۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در استان خوزستان در مهلت قانونی ۱۵ روزه و ۹۳.۵ درصد فوت‌های ثبت شده در مهلت قانونی ۱۰ روزه به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: در این مدت میانگین سن مادران ۲۵.۶ سال بوده است. همچنین ۳۳۵ مورد دوقلوزایی و ۱۶ مورد سه قلوزایی ثبت شده است.
وی در خصوص آمار ازدواج و طلاق در سه ماهه امسال افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۵ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۱۹۴ مورد طلاق در استان خوزستان ثبت شده است. میانگین ازدواج‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۲۸ سال و برای زنان ۲۳.۵  سال و میانگین سن طلاق‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۳۷ سال و برای زنان ۳۲ سال بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.