کد خبر : 54307
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۶

پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز

پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز خبر داد.

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز خبر داد.
محمد جامع در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ها تشکیل و این کارگروه در استان خوزستان نیز با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک کار خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه جلسات این کارگروه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شده است، افزود: در این جلسات مقرر شد کارگروه در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود و اقدامات لازم جهت ساماندهی مشاوران املاک و کنترل بازار اجاره انجام شود.
عضو ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاورین املاک در خوزستان گفت: یکی از اقدامات انجام‌شده تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از هفته گذشته تاکنون بازدیدهای متعددی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.
جامع با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام کردند، گفت: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی نیز با جدیت انجام شده است و گشت‌های مشترک در این شهرستان‌ها به زودی آغاز می‌شود.
معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: از تیرماه سال جاری و همزمان با فصل جابجایی مستاجران، در استان خوزستان گشت‌های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تشدید شده است.
وی افزود: تاکنون تعداد یک هزار و ۵۱۲ بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شده است که در حال حاضر بیش از  ۱۲۹ مورد از آن‌ها اخطارهای ماده ۲۷ و ۲۸ دریافت کرده‌اند.
جامع ادامه داد: در این گشت‌ها تعداد ۱۲۷ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.
وی خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار اجاره و مستغلات خوزستان تعدادی مشاور املاک غیر مجاز که قصد اخلال در بازار املاک و مسکن استان را داشته،‌ شناسایی و پلمب کرده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.