کد خبر : 47445
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

توقیف فورد آمریکایی که در البرز می‌چرخید

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: علی‌اکبر مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به ممنوعیت ترخیص خودرو پلاک مناطق آزاد و گذر موقت با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و از آنجایی که محلی برای ترخیص قانونی وجود نداشت، یک خودروی قاچاق فورد موستانگ ۳۷۰۰ سی‌سی آمریکایی در البرز

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

علی‌اکبر مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به ممنوعیت ترخیص خودرو پلاک مناطق آزاد و گذر موقت با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و از آنجایی که محلی برای ترخیص قانونی وجود نداشت، یک خودروی قاچاق فورد موستانگ ۳۷۰۰ سی‌سی آمریکایی در البرز ضبط شد.

مختاری افزود: متهم این پرونده مطابق مقررات قانونی و اصول دادرسی به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۵۶۹ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۸۵۲ ریال بعنوان جزای نقدی و ضبط خودرو به نفع دولت محکوم شد.

فورد موستانگ / Ford Mustang را می‌توان شاخص‌ترین خودروی ساخت کشور آمریکا دانست. این خودرو عضلانی بیش از ۵۰ سال است که با پیشرانه‌های قدرتمند تولید می‌شود. این خودرو ساخته شده توسط کارخانه فورد است؛ نسل اول این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم فورد فالکون ساخته و در ۱۷ آوریل۱۹۶۴ به بازار عرضه شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.