کد خبر : 53410
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

در نشست اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان با مدیر بانک کشاورزی استان عنوان شد:

پروانه صادره از اتاق اصناف کشاورزی، ملاک معتبر شغلی برای دریافت تسهیلات است / مشاغل بخش کشاورزی دارای هویت می شوند

پروانه صادره از اتاق اصناف کشاورزی، ملاک معتبر شغلی برای دریافت تسهیلات است / مشاغل بخش کشاورزی دارای هویت می شوند
مشاغل بخش کشاورزی دارای هویت می شوند

در نشست مشترک اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان با مدیر بانک کشاورزی استان بر لزوم ملاک قرار گرفتن پروانه صادره از سوی اتاق اصناف کشاورزی بعنوان مدرک معتبر شغلی برای دریافت تسهیلات تاکید شد.

سید حسین موسوی رییس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان در حاشیه برگزاری نشست با مدیر بانک کشاورزی استان به خبرنگار ما گفت: در راستای ابلاغ معاونت محترم اعتبارات بانک کشاورزی کشور مبنی بر ملاک عمل قرار دادن پروانه کسب صادره توسط اتاق کشاورزی شهرستانها بعنوان مدرک معتبر شغلی برای پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی، جلسه ای با مدیر بانک کشاورزی خوزستان برگزار و در خصوص اجرایی شدن کامل این بخشنامه در استان تاکید شد.

وی با بیان اینکه در این نشست مهم، مباحث و دغدغه های هر دو طرف برای اجرایی شدن این بخشنامه مطرح شد گفت: در همین خصوص بزودی کارگروه مشترکی بین هر دو مجموعه برای اجرایی شدن این بخشنامه تشکیل می شود تا پس از آن بخشنامه مذکور از سوی مدیریت محترم بانک کشاورزی استان به شهرستان ها ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه پروانه کسب صادر شده توسط اتاق اصناف کشاورزی، پس از اخذ مدارک شغلی و حرفه ای بهره برداران صادر می‌شود گفت: لذا با توجه به صحت اعتبار این پروانه کسب، این پروانه می تواند بعنوان مدرک شغلی کشاورزان برای دریافت تسهیلات بانکی مورد استناد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن این بخشنامه از سوء استفاده افراد خارج از بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات بخش کشاورزی جلوگیری خواهد شد گفت: همچنین با اجرایی شدن این بخشنامه شاهد هویت بخشی بیشتر به مشاغل بخش کشاورزی و دفاع از حقوق و منافع بهره برداران بخش کشاورزی خواهیم بود.

موسوی گفت: در این نشست بانک کشاورزی آمادگی خود را برای پیگیری جدی اجرای این بخشنامه اعلام کرد. همچنین در این جلسه، مسائل و مشکلات و دغدغه های کشاورزان در خصوص اعتبارات و همچنین موضوع استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده مطرح گردید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.