تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

نماینده مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب: دفاع از مطالبات كاركنان نفت، دفاع از نظام است

نماینده مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب: دفاع از مطالبات كاركنان نفت، دفاع از نظام است

نماینده تام الختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با نمایندگان کارکنان نفت جنوب بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

آفتاب کارون:

نماینده تام الختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با نمایندگان کارکنان نفت جنوب بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، تعدادی از نمایندگان کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکشنبه ۹ مهرماه، با تجمع در ساختمان مدیریت شرکت (بلوک ۲) با نماینده تام الاختیار مدیرعامل و مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب دیدار و مطالبات خود را بیان کردند.

بخشی از مطالبات کارکنان در این تجمع شامل اجرای ناعادلانه ماده ۱۰، مشکلات در نتیجه اعمال سقف حقوق کارکنان در مناطق عملیاتی، افزایش مالیات و کاهش دریافتی کارکنان نسبت به سال گذشته، نا برابری میزان افزایش حقوق در مقابل تورم و عدم اختصاص امتیاز خانوار به کارکنان زن متاهل و دید مجرد به آنان بوده است.

مهندس صفر علی رئیسی، ضمن استماع مطالبات کارکنان، سخنان آنان را بر حق دانست و گفت: مطالبات کارکنان به جا و منطقی است و مدیریت عالی مناطق نفتخیز جنوب از ابتدای شکل گیری این مشکلات برای کارکنان و پیش از ثبت و بیان اعتراض از سوی کارکنان، پیگیر حل مسائل بودیم.

وی افزود: حل بسیاری از مطالبات از دست مدیریت مناطق نفتخیز جنوب خارج است و به وزارت و شرکت ملی مربوط است و برخی نیز مانند سقف حقوق کارکنان مناطق عملیاتی از سوی مجلس و نمایندگان مجلس باید پیگیری شود.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به برخی اقدامات در زمینه پیگیری مطالبات، اذعان داشت: نامه نگاری و مکاتبات مهندس دانشی با تهران به صورت مسمتر بوده و به صورت شفاف و مستقیم مسائل به گوش مدیرعامل شرکت ملی نفت، وزیر و حتی رئیس جمهور رسیده است.

وی ادامه داد: مدیرعامل مناطق حتی در دیدار با چند نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، مسائل و مشکلات کارکنان را بیان کردند و خواهان پیگیری مسائل از سوی نمایندگان استان نیز شدند.

مهندس رئیسی در خصوص اهمیت دفاع و پیگیری مطالبات کارکنان نفت نیز تصریح کرد: در دیدارها و نشست‌های متعدد مدیران نفت جنوب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران عالی وزارت نفت و دولت و شخصیت‌های عالی دولتی، بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان تاکید شده و جمله مشترک در تمام جلسات این بوده که امروز دفاع از صنعت نفت و پیگیری مطالبات کارکنان، دفاع از نظام و کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.