کد خبر : 47271
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

مشکل تامین اقلام اساسی خوزستان با حمل‌ونقل ریلی حل شد

مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل‌ونقل ریلی حل شده است.

مشکل تامین اقلام اساسی استان با حمل‌ونقل ریلی حل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: خوشبختانه با استفاده از حمل و نقل ریلی توانسته‌ایم در زمان کوتاهی اقلام اساسی مردم استان را تامین کنیم.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این‌که باید برنج مورد نیاز و مطلوب ذائقه مردم استان تامین شود، اظهار کرد : باید نیاز برنج استان با استفاده از کشت‌های درون استان یا برنج شمال تامین و همراه با برنج‌های خارجی در انبارهای استان به مقدار نیاز ذخیره سازی شود.

وی با اشاره به شروع فصل برداشت برنج شمال، افزود: با توجه به برطرف شدن مشکل حمل و نقل بین شهری برای حمل کالاها، بنکداران می‌توانند نیازهای خود برای تامین کالاهای اساسی برطرف کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مرتبط به منظور رفع مایحتاج ضروری مردم و همچنین لزوم رفع مشکلات بنکداران استان گفت: با توجه به وضعیت و التهابات کنونی بازار و تحریم‌های ظالمانه، با تعامل و همکاری می‌توانیم بحران پیش رو را پشت سر بگذاریم. در این زمینه می‌طلبد بنکداران نیز با مدیریت و درایت وضعیت موجود بازار را کنترل کنند.

نظری تصریح کرد: با توجه به جلسات متعدد تنظیم بازار در خصوص تامین اقلام اساسی مردم مانند رب گوجه فرنگی و روغن خوشبختانه با استفاده از حمل و نقل ریلی توانسته‌ایم در زمان کوتاهی اقلام اساسی مردم استان را تامین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.