کد خبر : 47470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

مرگ ۸۶ عابر پیاده در مازندران طی ۶ ماه

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، علی عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شش ماه امسال، ۸۶ نفر شامل ۵۹ مرد و ۲۷ زن عابر پیاده در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشت. وی، مجموع آمار

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، علی عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شش ماه امسال، ۸۶ نفر شامل ۵۹ مرد و ۲۷ زن عابر پیاده در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشت.

وی، مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در شش ماه نخست امسال در این استان ۳۰۲ نفر است، اظهار کرد: ۸۶ نفر از تمام تلفات حوادث رانندگی شش ماه امسال عابرین پیاده هستند که به تفکیک محور برون شهری و راه روستایی با ۵۹ درصد بیشترین فوتی در آن گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره بالاترین آمار فوت شده‌های عابران پیاده در این استان، گفت: شهرستان‌های ساری با ۱۵، بابل و نوشهر هر کدام با ۱۱نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده و جویبار ،تنکابن، گلوگاه و فریدونکنار هر کدام با یک فوتی عابر کمترین شهرهایی هستند که گزارش شده است.

عباسی همچنین درباره بیشترین خودروی درگیر با متوفیان تصریح کرد: به تفکیک سواری با ۶۶، نیسان با ۱۱، موتور با ۵ و کامیون با ۴ فوتی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شهریور با ۲۱، مرداد با ۱۹ و اردیبهشت با ۱۸ مورد بیشترین و تیر ماه با ۵ مورد کمترین ماه هایی هستند که تصادف فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران به تفکیک محل فوت عابران پیاده پرداخت و گفت: ۴۵ نفر از عابران در محل حادثه و ۴۱ نفر نیز در بیمارستان فوت کردند.
انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.