مدیر تعاون روستایی استان خوزستان از آغاز توزیع بذور گندم و کلزا برای کشت پائیزه میان کشاورزان استان سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان جمیل ضافی پور زرگانی گفت: یکی از مهمترین فعالیت های تعاون روستایی جهت توسعه فعالیت های کشاورزی و تامین نیازهای کشاورزان، تامین بذر گندم و کلزا می باشد که خوشبختانه برای سال زراعی جاری تعاون روستایی ۱۵ هزار و ۶۹۰ تن بذر گندم و ۴۶۲ هزار کیلو گرم بذر کلزا هایلوا ۵۰ را جهت توزیع بین کارگزاران آماده نموده است.
وی ادامه داد: از بذر خریداری شده گندم تاکنون بیش از ۴۴۸۰ تن بوجاری و از طریق اتحادیه های شهرستانهای شوش، شوشتر، دزفول، اهواز، اندیمشک و بهبهان در اختیار کارگزاران قرار گرفته است.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: طبیعتا با شدت گرفتن فعالیت کشاورزی، رقم توزیع بذر گندم در استان افزایش چشمگیری خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم نیاز کشاورزان به این مهم را تامین و شاهد کشاورزی پررونقی در سال جاری باشیم.
ضافی پور زرگانی گفت: همچنین بذر کلزا توسط شرکت شهید رجایی شهرستان دزفول تامین شده است و تاکنون ۱۷۸ هزار و ۲۵۰ کیلو گرم آن بین کارگزاران توزیع و این امادگی وجود دارد تا تمام نیاز کشاورزان را تامین کنیم.
وی در پایان گفت: تعاون روستایی خوزستان از بزرگترین تامین کنندگان نهاده های کشاورزی با نگاه به افزایش تولید، رونق اقتصادی ، اشتغالزایی و تامین غذای مردم و آبادانی روستاها است، از این رو تمامی کارکنان تعاون روستایی به صورت شبانه روزی در فرآیند خرید محصولات کشاورزی و همچنین تامین نیاز کشاورزان تلاش می کنند تا بهترین خدمات که در شان مردم و کشاورزان استان می باشد را ارائه کنند.