تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۸

مدیرعامل جدید آبفا اهواز معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و پیشین شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و پیشین شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و پیشین شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد.

‌فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری بیان کرد: وضعیت آب و فاضلاب، به عنوان جدی‌ترین چالش زیرساختی اهواز، یک مقوله استراتژیک و نیازمند نگاه ملی است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه طرح جامع آب و فاضلاب اهواز قدیمی است و نیاز به بازنگری دارد، عنوان کرد: تعدادی از مناطق پیرامونی موسوم به ناکارآمد که به طرح جامع شهر اهواز اضافه شده‌اند، باید در طرح جامع آب و فاضلاب نیز گنجانده شوند و به آنها خدمات رسانی کرد.

سرپرست پیشین آبفا اهواز نیز در این مراسم با بیان اینکه در ۴ ماه گذشته، ۳۵ پروژه فاضلاب به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در اهواز اجرا شده، اظهار کرد: شبکه آب و فاضلاب اهواز و خوزستان فرسوده است و در شان مردم نیست.

حقیقی پور بیان کرد: ۶۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در کلانشهر اهواز ریزش کرده و یا پتانسیل بالای ریزش دارد که باید در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص شبکه آب نیز گفت: بزرگترین مشکل شهر اهواز در این بخش، نبود مخزن کافی است به طوری که کوچک ترین تنش، بعضی مناطق را ۴۸ ساعت با مشکل مواجه می‌کند.

بهنام مریدی مدیرعامل جدید آبفا اهواز نیز اظهار کرد: مشکلات آبفا را نمی‌توان به شخصی نسبت داد و شبکه فرسوده و توسعه نامتوازن اهواز مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی افزود: حکم مدیرکلی ستاد بحران خوزستان برای من تا مرحله تایپ و امضا هم پیش رفت و برای تصدی ادارات کل ثبت احوال استان های تهران و البرز نیز پیشنهاد داشتم اما علاقه داشتم به مجموعه اصلی خودم که در بدو استخدام، آنجا بودم، برگردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.