کد خبر : 48700
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

لزوم جلوگیری از فرار سرمایه‌گذاران

در حل مشکلات فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد و در این زمینه باید برنامه‌ای ارائه شود تا شاهد حل معضلات استان باشیم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان این‌که باید شرایطی در استان فراهم شود تا سرمایه‌گذاران از استان فرار نکنند، گفت: در حل مشکلات فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد و در این زمینه باید برنامه‌ای ارائه شود تا شاهد حل معضلات استان باشیم.

شهلا عموری  در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تنها ابزار بخش خصوصی برای حل مشکلات، جلسات شورای گفت‌وگو است اما با توجه به این‌که مدیران سازمان‌ها و ادارات در این جلسات شرکت نمی‌کنند، جلسات بدون خروجی به پایان می‌رسد و مشکلات بخش خصوصی پا برجا باقی می‌ماند.

وی با اشاره به قوانینی که در مجلس برای حل مشکلات بخش‌های مختلف مصوب می‌شود، افزود: درخواست داریم تا همه مدیران و همچنین نمایندگان مجلس در این جلسات حضور داشته باشند تا بتوانیم در خصوص مصوبات تصمیمات درستی را اتخاذ کنیم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به این‌که عدم حضور نمایندگان مجلس در جلسات شورای گفت‌وگو به بخش خصوصی لطمه وارد کرده است، تصریح کرد: نمایندگان باید معضلات بخش خصوصی را بدانند تا در زمان تصویب قوانین در مجلس بتوانند بر اساس آن مشکلات تصمیم‌گیری و از حقوق بخش خصوصی دفاع کنند.

عموری با اشاره به آمار نرخ بیکاری استان عنوان کرد: فرصتی برای آزمون و خطا در حل مشکلات وجود ندارد و در این زمینه باید برنامه‌ای ارائه شود تا شاهد حل معضلات استان باشیم. باید شرایطی در استان فراهم شود تا سرمایه‌گذاران از استان فرار نکنند و زمینه برای حضور آن‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ستاد اربعین ادامه داد: همه اقدامات برای حضور مردم در مراسم اربعین بود اما در روز فردای اربعین بسیاری از زائران ایرانی در عراق برای برگشت به کشور مشکلاتی داشتند و در این زمینه امیدواریم تا سال آینده تدابیر بهتری برای بازگشت زائران به خاک ایران در روزهای پس از اربعین اندیشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.