تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

قبل از اینکه فکر رأی جمع کردن باشید به حفظ الگوهای اصیل اسلام فکر کنید / انسان‌ فاسد به هیچ جریانی مشروعیت نمی‌دهند

نامزدهای انتخاباتی به پیشرفت کشور و حفظ الگوهای اصیل اسلام فکر کنند.

انسان‌های فاسد به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند. از نامزدهای انتخاباتی درخواست دارم پیش از آن‌که بخواهند به فعالیت‌های انتخاباتی ورود کرده و به فکر رأی جمع‌کردن باشند، به پیشرفت کشور و حفظ الگوهای اصیل اسلام در جامعه فکر کنند.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان گفت: اکنون‌که در آستانه تحول و انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم باید بیشتر دقت کنیم و بدانیم که انسان‌های فاسد، زینت هیچ جناحی نبوده و به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعید سعدی در نشست با اعضای بسیج حقوق‌دانان استان‌که در محل دادگستری خوزستان برگزار شد با بیان اینکه هر چه انسان در جایگاه بالاتری باشد مسئولیت اجتماعی سنگین‌تری بر عهده دارد گفت: هر فرد در جامعه به‌اندازه درجه و مقام خود تأثیرگذار است و هر چه افراد مقام بالاتری داشته باشند فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در خصوص او با اهمیت بیشتری باید انجام شود.

وی افزود: بر اساس آموزه‌های اسلامی، در حکومت دینی افرادی که مقام بالاتری دارند باید ظرفیت پذیرش بیشتری نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر داشته باشند؛ بنابراین مسئولان حکومت اسلامی باید بیشتر از سایرین و با حدت و شدت بیشتری نسبت به سایرین مورد امربه‌معروف و نهی از منکر قرار گیرند.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی با تأسی از مکتب امام حسین همواره در مسیر اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب گام برداشته و هیچ‌گاه وارد جناح‌بندی‌های سیاسی نمی‌شود.

‌سعدی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون‌که در آستانه تحول و انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم باید بیشتر دقت کنیم و بدانیم که انسان‌های فاسد، زینت هیچ جناحی نبوده و به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند.

وی افزود: از نامزدهای انتخاباتی درخواست دارم پیش از آن‌که بخواهند به فعالیت‌های انتخاباتی ورود کرده و به فکر رأی جمع‌کردن باشند، به پیشرفت کشور و حفظ الگوهای اصیل اسلام در جامعه فکر کنند.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان با بیان این‌که با ارائه آمار غیرواقعی نمی‌توان جامعه را تغییر داد، گفت: برای نتیجه‌گیری از عملکرد مسئولان باید دید نتیجه اقداماتی که صورت گرفته، به چه محصولی منجر شده و چه تأثیری در جامعه داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.