کد خبر : 46858
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

فرمانده ناجا: خودروها باید از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار شوند

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که همزمان با روز جهانی کودک با حضور دانش‌آموزان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهارکرد: در سال‌های اخیر شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی به نسبت افزایش تعداد خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین سفرها هستیم.

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که همزمان با روز جهانی کودک با حضور دانش‌آموزان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهارکرد: در سال‌های اخیر شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی به نسبت افزایش تعداد خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین سفرها هستیم.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی خوب برای ارتقای فرهنگ ترافیکی و مشخص کردن سهم همه دستگاه‌ها تصادفات و تلفات را کاهش دهیم، گفت: نیروی انتظامی نقش موثری در کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند، البته دیگر دستگاه‌ها نیز باید نقش خود در زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به نقش همیاران پلیس اظهارکرد: همیاران پلیس ، سرمایه‌های اجتماعی و نمایندگان نیروی انتظامی در خانواده‌ها هستند و حضور آنان تاثیر زیادی در کاهش تخلفات و وقوع تصادفات داشته است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارکرد: مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی در کاهش تلفات و حوادث رانندگی داشته و تاکید دارند که حتی یک جان باخته نیز در حوادث رانندگی زیاد است.

وی با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها باید کاهش یابد، گفت: خودروها نیز باید استاندارد و ایمنی لازم را داشته و جاده‌ها نیز ایمن‌تر شود. از طرفی دیگر شهروندان نیز باید توجه ویژه‌ای به قانون داشته باشند و همچنین توجه به قانون بیشتر باشد، در زندگی ما موثرتر است.

سردار اشتری رویکرد نیروی انتظامی را آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ ترافیکی اعلام کرد و گفت: امیدواریم که با یک برنامه‌ریزی خوب و منسجم بتوانیم این اقدامات را با کمک رسانه‌ها و دیگر نهادها و دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش اجرایی کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.