کد خبر : 47296
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

طوفان «لسلی» پرتغال و اسپانیا را درنوردید

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، طوفان «لسلی» باعث قطع برق صدها هزار نفر از مردم پرتغال و بارندگی‌های شدید در اسپانیا شده است. منطقه اطراف پایتخت پرتغال (لیسبون) و شهرهای «لیریا» و «کویمبرا» در پی وقوع سیل با ویرانی‌های بسیاری از جمله سقوط درختان و خرابی ساختمان‌ها و واژگونی اتومبیل‌ها

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، طوفان «لسلی» باعث قطع برق صدها هزار نفر از مردم پرتغال و بارندگی‌های شدید در اسپانیا شده است.

منطقه اطراف پایتخت پرتغال (لیسبون) و شهرهای «لیریا» و «کویمبرا» در پی وقوع سیل با ویرانی‌های بسیاری از جمله سقوط درختان و خرابی ساختمان‌ها و واژگونی اتومبیل‌ها مواجه شده است همچنین در پی قطع برق بسیاری از مردم این مناطق خانه‌های خود را تخلیه کرده و به مناطق امن رفته‌اند.

طوفان «لسلی» نخستین بار در ۲۳ سپتامبر شکل گرفت و پیش از رسیدن به اسپانیا و پرتغال برای چندین هفته اقیانوس اطلس را طی کرد.

با وجود نگرانی‌هایی مبنی بر این که «لسلی» می‌تواند شدیدترین طوفانی باشد که طی ۱۵۰ سال گذشته به این منطقه رسیده است، این طوفان در ساعات اولیه امروز پیش از رسیدن به خط ساحلی پرتغال تضعیف شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، با وجود تداوم بارندگی‌های شدید انتظار می‌رود وضعیت آب و هوایی پرتغال به‌زودی به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.