کد خبر : 53521
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

ضیافت افطار مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برگزار شد + عکس

ضیافت افطار مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برگزار شد + عکس
همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم معنوی ضیافت افطار مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برگزار شد.

همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم معنوی ضیافت افطار مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با حضور بیش از ۳۰۰ مهمان در گیت بوستان اهواز برگزار شد.

این ضیافت باشکوه به منظور ایجاد وحدت و ایجاد فضای تعامل بیشتر به میزبانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان و با دعوت از افرادی از مجتمع های قضایی، شوراهای حل اختلاف، سازمان ها و همچنین کارشناسان رسمی عضو مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.

به گزارش مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان، این ضیافت با هدف احیای سنت حسنه افطاری، همدلی، ایجاد وحدت و تعامل بیشتر بین جامعه کارشناسان دادگستری و دستگاه قضا و سازمان ها و همچنین ارج‌ نهادن تلاش های کارشناسان دادگستری استان برپا شد.

حضور گسترده مسئولین قضایی، مدیران حقوقی ادارات و سازمان ها و مدیران نظارتی و حفاظتی در این ضیافت افطار نشان از توجه ویژه آنها به مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان و جایگاه والای این مرکز در حوزه موضوعات قضایی و احقاق حق و اجرای عدالت در استان دارد.

گفتنی است هم اکنون بالغ بر ۳۶۰ کارشناس رسمی دادگستری در رشته های مختلف کارشناسی در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان مشغول به کار کارشناسی هستند و آماده خدمت رسانی به دستگاهها، نهادها و اشخاص می باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.