تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

سوءاستفاده برخی ها از سفر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به خوزستان ! / سفر حجت الاسلام تقوی با محور زکات و فرهنگ جهادی بوده نه انتصابات در جهاد کشاورزی

سوءاستفاده برخی ها از سفر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به خوزستان ! / سفر حجت الاسلام تقوی با محور زکات و فرهنگ جهادی بوده نه انتصابات در جهاد کشاورزی

عده ای سعی دارند با اعمال فشار دنبال باج گیری و امتیاز خواهی در بدنه جهاد کشاورزی باشند.

روز چهارشنبه حجت الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که رییس شورای زکات کشور هم می باشد در سفری به خوزستان در دو نشست فرهنگ جهادی و شورای زکات استان شرکت کرد.

در این بین برخی با اهداف خاص و بدون توجه به هدف اصلی این سفر که با محوریت دو موضوع زکات و فرهنگ جهادی بوده است سعی می کنند این سفر را به مسائل حاشیه ای دیگری ربط دهند تا به اهداف غیرمنطقی خود برسند. این افراد اعلام کرده اند که هیئت بلند پایه ای به ریاست نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جهت بررسی وضعیت سازمان جهاد کشاورزی و انتصابات اخیر به اهواز آمده اند.

در این خصوص باید به این افراد گفت که اصولا این موضوع از ریشه و اساس کذب بوده و سفر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به خوزستان صرفا با محوریت زکات و فرهنگ جهادی و بازدید از یکی از مجتمع های تولیدی کشاورزی بوده است و اصلا ارتباطی به انتصابات اخیر جهاد کشاورزی خوزستان ندارد چون انتصابات روزهای اخیر در جهاد کشاورزی با گذراندن روند قانونی خود و بر اساس اصل شایسته سالاری در حال انجام است ولی متاسفانه عده ای سعی دارند با اعمال فشار دنبال باج گیری و امتیاز خواهی در بدنه جهاد کشاورزی استان باشند.

جالب اینجاست که در حالی که مدیران لایق و خوشنام خصوصا از هر دو قومیت شریف و بزرگوار عرب و بختیاری در بدنه سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد که شایسته تصدی مسئولیت های مهم می باشند ولی این افراد اکثرا دنبال انتصاب افرادی از هر دو قوم هستند که سابقه خوبی در کارنامه خود ندارند و باز شدن پرونده مشعشعشان به نفع خودشان هم نیست و ظاهرا چون امیری زاده که همگان حتی مخالفینش هم بر صداقت و سلامتش اقرار دارند زیر بار نرفته، حامیان این افراد از روی ناچاری و فلاکت به سفر زکات محورِ نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به استان آویزان شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.